Vrienden voor alles!

29 1 2
                                    

Tijdsprong: volgende dag.

Stil liep ik de trap af, ik zag koffiekoeken op de tafel liggen met een briefje:
"Schat ben boodschappen gaan doen ben over een uurtje terug x Rayan."

Genietend at ik mijn koffiekoeken op.
Daarna kleedde ik mij om en haalde dan Kyano uit zijn wieg.
Met Kyano in mijn armen ging ik in de zetel zitten en gaf hem zijn pap.

*tring tring*

"Hallo met Celina Aghassaiy."

"Hallo lieverd, mama hier, uhm morgen komen we niet voor Kyano voor zijn sinterklaas."

"Maar moeder het is zijn eerste sinterklaas."

"Papa en ik moeten voor 2 maand op zakenreis."

"Dus die zakenreis is belangrijker dan u eigen kleinkind?!"

Boos legde ik af nog voor ze iets kon terugzeggen.
Een tijdje later stond ik in de keuken balletjes in tomatensaus te koken.

"Mmm het ruikt hier heerlijk." Snuifde Rayan de geur op.

"Danku schatje."

"Je moeder stuurde me een vaag smsje dat ik sorry moet zeggen in haar naam." Kijkte hij raar.

"Zwijg over haar!" Zwaaide ik wild met de polepel.

Even viel er een stilte.

"Sorry schat, mn moeder vind alweer werk belangrijker dan familie." Zuchte ik.

Rayan trok me in een knuffel en suste mij.
Nadat we boterhammen hebben gegeten gingen we naar de winkel om kerstgerief te kopen.

~~

"Kijk schat, een mini kerstmanpak." Wees ik.

"Dat zou Kyano heel mooi staan." Lachte Rayan.

Rayan liet het pakje tonen aan Kyano en hij begon heel wild met zijn armen te zwaaien er verscheen een lach op zijn gezichtje.

Na een paar uur reden we naar huis met een volle auto vol kerstspullen.

*tring*

"Wat moeder?"

"Celina, we zijn langs je huis geweest maar jullie waren blijkbaar niet thuis, we wouden graag jullie nog is zien."

"Och moeder, hang opeens niet de perfecte schoonmoeder en oma uit."

Alweer legde ik boos af.

Rayan gaf Kyano zijn pap, terwijl ik de cadeautjes inpakten.
Wat Rayan niet wist was dat ik als cadeau voor hem een dvd box van Harry Potter heb gekocht en de toverstok van Harry Potter.

We aten onze balletjes in tomatensaus op.
Later op de avond lagen we gezellig met z'n 2 voor de tv onder 1 dekentje.
Ik lag in zijn armen en Rayan drukte een kus op mijn haar.

BIG meetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu