Rayan en ik liepen zenuwachtig bij de gynaecoloog binnen, vandaag komen we te weten of het een jongen of meisje zal worden.
"Hallo, ik ben dokter Didier."En hij schudde de hand.
"Tiener ouders zo te zien." Keek hij over zn bril."Uh ja, ongelukje." Lachte we akward.
We keken mee op de monitor terwijl Rayan van spanning in mn hand kneep.
"Willen jullie het al weten?" Vroeg Didier.
"Ja graag." Vol spanning wachte we zn antwoord af.
"Proficiat het is een jongen." Zei hij blij.
Rayan viel in mn armen van vreugde, hij had tranen in zn ogen.
We namen de 1ste echo foto van ons kindje mee naar huis.
Om de hoek gingen we een winkel binnen om blauwe confetti en ballonen te kopen.
Onderweg naar huis belde ik naar mn ouders."Hey daar"
"Celina? Voor wa bel je? We hebben 6 maand niks van je gehoord."
"Jullie smeten mij buiten en ja had het druk, ik krijg nu thuisles ik heb ook een youtubekanaal met 200k"
"Ow vind ik niet erg dat je gestopt bent met school, je wou altijd thuisles hebben."
"Maar uh, ik geef dit weekend een feest dat belangrijk is. Komen jullie?"
"Jazeker, dan zien we je eindelijk terug!"
"Ok tot dan,joe."
"Tot dan, joww."
Ik legde af met een happy face.
~~
Vrijdag
Eindelijk 3 dagen verlost van thuisles en kan me nu concentreren voor het feest vanavond.
Ik en Rayan maakten de hapjes en de drankjes.
We versierde het huis met ballonen en slingers en buiten hangde we lampionnen naar omhoog.20 uur
Iedereen liep aan 1 stuk door binnen, in een mum van tijd was iedereen er behalve mn ouders.
Na een halfuurtje dansen pakte ik de micro en ging op het podium staan.
*Ding Dong*
Daar stonden ze dan..mn ouders, ik kreeg een knoop in mn maag."Dag iedereen en hey meid." Zei mn moeder.
"Goeieavond." Zei mn vader.
Traag stapte ik op hun af.
"Dag ouders." Zei ik verlegen.
"Oh meisje zo verandert." Zei mn vader geschrokken.
"Het is dan ook al 6 maand geleden." Keek ik hun diep in de ogen.
Ik ging terug naar het podium en Rayan ook.
"Goeieavond iedereen." Begon ik.
"Lieve vrienden, familie en huisgenoten we hebben heel groot nieuws." Lachte ik.
JE LEEST
BIG meeting
FanfictionEen verlegen meisje genaamd celina (17 jaar) gaat haar idool unagize meeten en dat veranderde heel haar leven