We komen aan op de locatie, het was een hele grote kerk alle stoelen waren in het wit overal lagen rodeblaadjes.
Rayan liep al naar het altaar, achter de deur piepte ik.
Zoveel mensen al onze vrienden,familie en een paar fans waren er."Klaar voor?" Vroeg mn papa.
"Ja alleen stress." Zuchte ik.
"Hoeft toch niet, je bent omringd door mensen die jou graag zien en jij hun." Zei mn papa.
Ik en mijn papa haakte onze armen in elkaar.
Hij drukte nog een kus op mijn voorhoofd.
Met tranen in mijn ogen keek ik naar papa.
(Muziek starte)
Papa en ik liepen rustig naar het altaar.POV Celina
Wat word ik al zo snel volwassen, ik heb al kunnen bewijzen dat ik wel zelfstandig kan zijn.
Oh Rayan is zo mooi in zijn smoking maar hij is altijd knap, hij is niet alleen knap maar ook de beste vader en nu de beste man, nog nooit ben ik zo verliefd geworden en nog steeds geloof ik het niet dat het met mijn idool is.
Ik ben zo gelukkig.~~
POV Rayan
Zie ze schitteren mijn prachtige vriendin die straks mijn vrouw wordt ik ben zo trots op haar dat ze het volhoud met mij.
Ik ben fier op ons gezin, ik ben de gelukkigste persoon op aard.
Celina geeft de perfecte betekenis van liefde ik zie haar en Kyano graag dat is het belangrijkste dat telt in mijn leven dat ze gelukkig zijn en niks tekort komen.~~
Papa en ik kwamen bij het altaar, vader liet me los ik keek hem aan en zag dat hij huilde, ik veegde zijn tranen weg en drukte nog een kus op zijn voorhoofd.Na een lange en saaie kerkelijke preek komen we bij het leuke stuk namelijk de ringen en de kus.
"De trouwringen mogen naar voor gedragen worden." Zei de pastoor.
JE LEEST
BIG meeting
FanficEen verlegen meisje genaamd celina (17 jaar) gaat haar idool unagize meeten en dat veranderde heel haar leven