De volgende dag
Ik stond eerder op dan Rayan, rustig liep ik naar beneden en ging ontbijt maken voor hem om alles toch al wat deels goed te maken en ook om onze laatste dag in België te vieren.
~~
Gelukkig stond alles al klaar want ik hoorde Rayan afkomen.
"Ouh schat zo lief had je niet moeten doen." Knuffelde hij me.
"Dommerik, wat zeg jij nu, ik heb veel goed te maken bij jou." Gaf ik hem ren speels klopje op zijn rug.
Na het ontbijt gingen we Kyano halen.
"Mama! Papa!" Riep hij blij.
Kyano sprong uit de zetel en knuffelde ons.
"Uhm ma, we vertrekken terug naar London." Zei Rayan.
"Ohja, ik was al vergeten dat jullie daar een huis hebben. Wel nog veel geluk en kom maar eens af, jullie zijn altijd welkom." Knikte ze.
"We zullen zeker ook nog skype." Zei ik erbij.
We gaven elkaar nog een knuffel.
~~Rond de middag kwamen we toe aan de luchthaven.
"Nog boos?" Vroeg Rayan.
"Wat denkt ge nu zelf? Ik mocht geen afscheid nemen van iedereen." Zuchte ik.
"Ja, wanneer we bij iedereen zijn langs geweest is het al nacht en wanneer we in London zijn.. Dat is gewoon niet goed voor Kyano." Zei hij.
P.O.V Rayan
Celina is boos op mij omdat we geen afscheid namen van onze vrienden maar wat ze niet weet is dat ik iedereen ge smst heb om afscheid te nemen met z'n alle in de luchthaven.
Nog steeds boos loopt Celina met haar bagage en met Kyano voorop.
Plots staat ze stil....
"Wat doen jullie hier?" Vroeg ik blij.
"Rayan heeft ons gestuurd dat we moesten komen." Zei Laura.
"Surprise." Lachte Rayan die achter mij stond.
Meteen knuffelde ik Rayan en bedankte hem.
"Sorry dat ik boos was." Verontschuldigde ik me.
Cayetana en Anka kwamen naar me toe.
Elk gaven ze een foto collage van ons af.Daarna kwamen Ellen en Selina huilend af.
"Ga je nu al ons zo snel verlaten?"Vroeg Selina bedroefd.
"Sorry meiden maar ik heb daar een nieuw leven opgebouwd." Keek ik sip.
"Maar het is net terug goed tussen ons en nu laat je ons terug achter." Zei Ellen.
"Ik beloof dat we gaan skype en op bezoek komen en kom gerust eens langs als reis ofzo." Gaf ik hun een por.
Na iedereen geknuffeld te hebben en vol gesnotterd te hebben stapte we het vliegtuig op.
~~
Goeiedag dames en heren ik ben vandaag jullie piloot, nog een aangename vlucht.
2 uur later
Dames en heren we komen aan in London gelieve jullie vast te klikken danku.
Als we geland waren gingen we in de luchthaven iets zoeken om te drinken en eten.
"Kom, ik zie een starbucks." Trok ik aan Rayan zijn arm.
"Jij medu starbucks." Lachte hij.
We bestelde koude koffie en een chocomelk en 3 broodjes met hesp.
Rayan rekende af en gingen dan op een bankje zitten aan de band waar ons koffers gingen komen.
Na een halfuur gewacht te hebben hadden we eindelijk onze koffers.
Buiten stond er al een taxi klaar, we betaalde de chauffeur en reden naar huis.
20 minuten later
Kyano was ondertussen inslaap gevallen, we bedankte de chauffeur en gingen naar binnen in ons huis, meteen legde we Kyano in bed.
Rayan en ik namen ons een glas wijn en zaten gezellig dicht tegen elkaar aan een film te kijken.
JE LEEST
BIG meeting
FanfictionEen verlegen meisje genaamd celina (17 jaar) gaat haar idool unagize meeten en dat veranderde heel haar leven