8ste lid

19 1 0
                                    

Ik zette de auto in de garage en ging stilletjes naar binnen, het was dan ook al na middernacht.

"Dag schat." Hoorde ik Rayan.

"Oh schat, ge doet mij verschieten, waarom ben je nog op?" Vroeg ik.

"Wel ik wou er zeker van zijn dat je veilig thuis kwam." Antwoordde hij.

"Moh zo lief." Knuffelde ik hem.

Volgende dag

"Rayan? Waar is dat briefje dat op de tafel lag?" Doorzocht ik de keuken.

"Rayan? Waar is dat briefje dat op de tafel lag?" Doorzocht ik de keuken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik heb al het papier dat op de tafel lag in de vuilbak gegooid." Antwoordde hij.

"Wat! Dat briefje is belangrijk!" Zei ik in paniek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wat! Dat briefje is belangrijk!" Zei ik in paniek.

"Waarom?" Liep hij achter me.

"Het bepaald mijn toekomst." Zei ik boos.

In alles staten zocht ik het papiertje in de vuilbak.

"Hebbes!" Stak ik het briefje opgelucht in de lucht.

Mijn hart klopte in mijn keel als ik de nummer intoetse van Rapmonster.

Hij ging over.

"Hallo met Namjoon."

"Dag Namjoon, met Celina we hadden elkaar gisteren na de show een gesprek op het toilet." Lachte ik zenuwachtig.

"Ohja hallo Celina, heb je tijd om langs te komen? Ik heb goed nieuws en wil je reactie zien." Zei hij opgewekt.

"Uhm even zien... Ja ik kan." Antwoordde ik.

"Goed, ik stuur je het adres door, tot zo."

BIG meetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu