Ik werd wakker door mn gsm die bleef trillen.
Ik keek op mn gsm en zag dat Ellen en Selina me stalkte met smsen.Selina: kom je nu nog dit weekend met ons mee?
Selina:?
Ellen: laat ze, ze is meer met haar nieuwe vrienden en ons is ze vergeten..Celina: sorry het was gisteren wat laat , ben nu net wakker en nee sorry ik kan niet mee dit weekend.
Selina: laat maar, bij ons hoef je niet meer te komen. Je hebt ons laten vallen..😒
Ellen: ja! Dag celina!😏👋🏻Ik deed mn gsm uit en legde het aan de kant en huilde zachtjes.
Rayan hoorde mij huilen.
"Hey prinses, wat is er?" Vroeg hij bezorgd."Mijn vriendinnen zijn boos omdat ik ze heb laten vallen, dus hebben ze de vriendschap verbroken, ook omdat ik meer met jullie omga." Snikte ik.
P.O.V Rayan
Oh ik kan er niet tegen als ze huilt, ze is altijd zo een vrolijk meisje dat leeft in haar eigen wereldje en nu kwetsen ze mijn grote liefde.
" kom eens hier." Zei ik en trok haar in mn armen."Luister goed prinses, ze zijn al die tranen niet waard. Als ze niet blij zijn voor u dat je gelukkig bent, danja zijn het fake friends, derbij je hebt de jongens en mij." Zei ik rechtuit.
Ze keek me met waterige ogen aan en zei stil: " je hebt mss gelijk.""Ik heb altijd gelijk." Lachte ik en veegde haar tranen weg.
Ze porde mij en er kwam een glimlach op haar mooi gezichtje.
12 uur
Iedereen zat gezellig te eten.
Natuurlijk Beirtrand boterhammen met nutella."Hey ze geven deze avond nog 28 graden." Zegt Beirtrand.
"Gaan we BBQ houden?" Vroeg Dennis.
"Ja, het is lang gelede dat ik nog BBQ heb gedaan." Zei Quintin blij.
"Gaat er dan wel iemand mee inkopen doen?" Vroeg Beirtrand.
"Ik wil wel" en stak mn hand op.
"Ja ik ook." Zei Rayan.
"Ok, dan vertrekken we nu." Lachte Beirtrand lief naar ons.
We komen aan in de colruyt en gingen meteen naar het BBQ vlees.
"Celina, ben jij dat?" Klonk een stem achter mij.
Ik draaide me om en zag een vrouw van denk ik rond de 30 jaar.
De vrouw keek me blij aan en ik keek verbaasd naar de vrouw."Uh, ja ik ben Celina, maar sorry wie bent u?" Vroeg ik beleefd.
"Maar alee herken je mij niet meer?" Vroeg ze verbaasd.
"Nee sorry." Zei ik stil.
"Ik ben de mama van Gari!" Riep ze.
JE LEEST
BIG meeting
FanfictionEen verlegen meisje genaamd celina (17 jaar) gaat haar idool unagize meeten en dat veranderde heel haar leven