11. SEN

611 59 1
                                    

(...)Uważaj na Lorda Tireka! Nikomu nie ufaj. Nikomu nie otwieraj drzwi. On jest wśród nas. Jest w Ponyville!Przybiera różne maski. Na razie sama się przed nim nie obronisz... Znajdź Celestię i powiedz jej o swoim "widzeniu"! Powiedz, że jesteś "ŚWIADOMA" zanim będzie za późno!

-Czy to jest sen?-zapytałam siebie w myślach.

-Tak , to sen.

-Dlaczego mnie ciągle nawiedzasz?

-Próbuję cię ochronić.

-Przed "nim"?

-Tak, Tirek to drań. Więzi kucyki i sili się ich energią. W tym moją...

-Nie rozumiem.

-No to rusz głową. Siedzę w lochach Tireka już kilka miesięcy. Jestem jednorożcem z darem telepatii. Wraz ze mną znajduje się tu 5 kucyków - potężnych jednorożców. Tylko mi jeszcze nie odebrał całkowicie mocy. Każdego dnia po trochu sili się naszą energią. Niestety, nie mam tak potężnej magii, by dostać się do myśli Celestii.Dlatego nawiązałam z tobą kontakt!

-Jak? Dlaczego ja?

-Wiem,że widzisz różne rzeczy. Że widzisz więcej niż zwykły kucyk ziemski. Widzisz magię, rozumiesz ją.W tym momencie to twój NAJWIĘKSZY skarb! Tirek nie wie ,że istnieje tak potężny kucyk, który ma w sobie taką moc, ale nie jest jednorożcem, ani pegazem.

-Że co? Że jak? Mam tyle pytań!

-Teraz NIE ma na to czasu. Tirek wyruszył na łowy. Może pojawić się już niedługo, a ...

...tylko ja mu zostałam. Tylko ja jeszcze mam magię. On mi ją zabierze. Dzisiaj albo jutro. Nie posiądzie mojej mocy telepatii, bo nie wie, że ją mam. A raczej miałam. Muszę ją ci oddać na przechowanie, dopóki Tirek nie wie, że masz magię.

-Ale jak ty to zrobisz?

- Za pomocą tak jakby tunelu. Kiedy oddam ci całą telepatię, tunel od mojej strony się zamknie i cała moc przepływa w twoją stronę. Będzie to bolesne dla mnie i ...

...bardziej dla ciebie. Nie masz rogu, więc nie kontrolujesz żadnej magii. Ale możesz ją przechować i czerpać z niej niewielkie korzyści.

-Wierzę ci. Widzę, że twoja magia jest czysta. Muszę was uratować!!!

-Nie ma takiej możliwości. Próbowaliśmy wszystkiego. Ty masz jedno zadanie : dotrzyj do Celestii i powiedz jej ,że jesteś "świadoma".

-Czekaj , czekaj. Skoro to jest sen, przecież księżniczka Luna ma moc wkraczania w sny...

-Jest tak, ponieważ teraz znajdujesz się w stanie między snem, a wizją. Luna próbuje się tutaj dostać nawet w tym momencie, ale założyłam blokadę, która neutralizuje wszystkie jej zaklęcia. I teraz uważaj. Podejrzewam, że kiedy tylko przetransferuję ci moją magię telepatii, nie będziesz już między snem, a wizją. Będziesz po prostu spała, więc Luna bez problemu przejdzie tutaj. Nic jej nie mów. Możesz rozmawiać tylko z kucykami w prawdziwym świecie. Sen jest zbyt niebezpieczny. Nie masz pewności, czy za obliczem dobrze znanego ci kucyka, nie znajduje się Tirek. On potrafi... o nie...

-Co się stało?!

-On wrócił. O nie. Nie mówiłam ci o blokadzie pamięci! Zanim oddam ci magię , usunę sobie pamięć od momentu skontaktowania się z tobą. Potem, jak mi oddasz magię, oddasz mi też pamięć. Ty też musisz zablokować swoją pamięć ,zanim...
...o nie!
On idzie!!!
Rozpoczynam, Bright.

-Skąd ty...

-Nie ważne, skup się!
____________________________________
Obudziłam się. Moje całe ciało przeszywał prąd. Czułam się jakgdyby ktoś włożył moją głowę w płomień! Cała się przepociłam. Zaczęły się drgawki. Wiedziałam, że nie mogę krzyczeć. Nie mogę. Tirek mnie odnajdzie...!
Wszystko mnie bolało. Nie byłam przez chwilę świadoma.

Nagle wszystko ustało. Nie było nic. Ani bólów , ani ognia.

Wstałam i powoli , jeszcze oszołomiona podeszłam do lustra, żeby sprawdzić , czy rzeczywiście żyję. Nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam...

Moja biała grzywa... ...lewitowała. Widniało na niej teraz pojedyncze, miętowe pasemko...

MLP || Bezimienna Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz