1.Bölüm: Annemle Abim mi?

5.8K 239 32
                                    

Merhaba ben Na Ri bu ismim koreli ismim olur. Türk ismim Elif naz. Sekiz yaşımdan beri türkiye'de yaşıyorum.

Sekiz yaşıma kadar da kore'de yaşadım. Şimdi ise yirmi iki yaşındayım bide ben den bir yaş büyük abim var. Ama o korede annemle yaşıyor ben sekiz yaşımdan beri onları görmedim. Şimdi napıyolar nasıl yaşıyorlar bilmiyorum. Annemle babam boşandıktan sonra babam beni alıp türkiye'ye getirmiş. O zaman dan beri onları hiç görmedim .

Biz Türkiyedeyken ben daha dokuz yaşımdayken evimizde yangın çıkmış yangında çok kaldığım için yangından öncesini hatırlamıyorum. Annemi abimi hatırlamaya çalışıyorum ama olmuyor.

Annem koreli babam türk. Ama ben daha çok korelilere benziyorum. Üniversitede konservatuar okuyorum ve dans üzerine çalışmalar yapıyorum. Çocukluğumdan beri müziğe karşı ilgim oldu. Herhalde annemden gelen bir yetenek olsa gerek çünkü babamın sesi berbattır. Acaba annemle abimin sesi nasıl abimde benim gibi müziğe meraklımı?

Bide üvey annem var. Babamla bu sene evlendi benim olduğumu bildiği halde. Ama olsun ayşele iyi anlaşıyoruz. Annem evlendimi acaba?

Geçen gece beni uyku tutmadı. Babamın kütüphanesine gideyim de elinen düşürmediği şu kitabı okuyayım dedim.

Kitaplıktan kitabı aradım buldum. Kitaba bakarken içinden bi resim düştü resimde babam vardı yanında bi kadın benim yanımda da bi erkek çocuğu.
Resmin arkasını çevirdim. Korece yazıyordu.
Çocuklarımızla ne kadarda mutluyuz murat yazıyodu. Yoksa bu resimdekiler annemele abim mi?


Oy vermeyi unutmayın lütfen..

Yorumlarınızı bekliyorum..

EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin