22.BölümKORKMUYORUM

1.3K 99 4
                                    

Burak  başıma silah dayadı. Korkuyorum. Burak beni  çok sevdiği için vurmayacağını biliyorum. Chanyeollu vurmuştu beni de  vurabilirdi.

Ajumma dışardan gelen sese pencereden dışarı baktı. Na Ri'nin  kafasına biri silah dayamıştı. Telaşlanan ajumma hemen polisi aradı.

"Burak sen baya bir cesaretlenmişsin. Bu cesaret nerden geliyor "gülerek

Burakla  dalga geçince daha da sinirleniyordu.

"Na ri beni deli etme "dedi burak bağırarak.

Hala anlayamadığım bir şey var dı nasıl öğrenmişti chanyeolla çıktığımı.

"Burak sen zaten delisin benim bir şey söylememe ya da yapmama gerek yok. Ama sen nasıl öğrendin benim chanyeolla sevgili olduğumu."

"Na Ri hanım sen merak etme ben senle ilgili herşeyi bilirim. "Dedi burak gülerek. Cidden artık çok bunaldım bu muhabbetten.

"Burak bakıyorumda elin titriyor. Hadi vuracaksan vur benim zamanım yok " dedim Burak tetiği indirdi

"Na ri normalde senin son isteğini sormam gerekiyor ama ben sana sormayacağım. "Dedi burak gülerek.

Burak gözlerimin içine bakıyordu ama ben de bir damla göz yaşı korku yoktu.

Polislerin siren sesini duyan burak telaşlandi

"Sen mi çağırdın lan "dedi burak bağırarak.

"Hayır ben nasıl çağırayım " dedim

Burak silahı indirip kaçmak için arkasına  dönüyordu ki hemen  burağın  yakasından tutup ayağına vurdum burak yere düştü.

"Seni bırakacağımı  sandın herhalde   "dedim

Polisler gelmişti. Buraği polis memuru yerden kaldırdı.

"Bu adam sizi rahatsız mı etti hanımefendi" sordu Polis memuru.

"Evet memur bey. Bu adam bana silah doğrulttu ve benim  erkek arkadaşımı vurdu. İdol  park chanyeol. Onu vuranda bu adam"

"Peki hanımefendi bizimle karakola gelip ifade verin "dedi memur

"Na ri nari kızım iyi misin? "Sordu  ajumma telaşla  yanıma gelerek.

"Evet ajumma. Sen haber verdin değil mi  polislere "diyerek ajummaya sarıldım.

"Evet canım ben haber verdim de bu kim"

"Ben sana sonra anlatacağım "dedim polislerle birlikte karokola gitti.

Karaokaldan sabaha karşı döndüm  Çok yorgundum ve hemen uyumak istiyordum.Ama nasıl uyuyacaktım bilmiyorum Chanyeol'un beni  kurtarmak için vurulduğu öğrendim duş alıp uyumaya çalıştım...

Chanyeol, Na Ri'nin nereye gitmiş olabileceğini düşünmekten g gözüne uyku girmemişti. Hemen iyileşip Na Ri'yi bulmak istiyordu. Chanyeol yarın taburcu olacaktı .Hemen iyileşip nariyi bulmak istiyordu.

Bir hafta sonra

Chanyeol artık tamamen iyileşmiş hatta  dikişleri bile alınmıştı. Artık iş başa düştü genç kızı bulmak için elinden geleni yapacaktı. Chanyeolun ilk durağı ise Na Ri'nin annesinin eviydi.

Bir haftadır yemek yemiyordum. Ajummanın yedirdigi iki üç lokma yemekle duruyordum. Ya sürekli ağlıyor ya  da uyuyordum. Odamın  kapısı açılmıştı.

Yatakta yatıyordum  Ajummanın geldiğini duyunca  gözlerimi kapatıp uyuyor numarası yaptım. Ajumma yanıma geldi

"Na ri kalk hadi tatlım  bir şeyler ye "dedi ajumma. Benden ses gelmeyince ajumma odadan çıktı.

EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin