1 hafta sonraBabam bugün kore'ye gelecekti. Babamı bir senedir görmüyordum. Onu çok özledim. Tabiki bugün büyük gün yıllar sonra babam abimle bir araya gelecekti.
Bir saat sonra babam gelecekti. Onu karşılamak için hava alanına gideceğim . Ama izin alana kadar canım çıkmıştı. Menejer unni zar zor izin verdi. Bilmiyorum kadıncağızın işi zor bende geçtim o yollardan.
Provamız bitmişti.Babamı görmek için bir saatim var. Önce yurda gidip duş aldım üzerimi giyinip taksi çağırdım. Havalanına gitmek için hareket ettik. Yolda giderken baekhyun aradı .
"Canım nerdesin? "
"Havalanına gidiyorum. Sen nerdesin, ne yapyorsun?"
"Biz konser için prova yapıyoruz."
"Yarın müsait misin aşkım? "
"Yarında provamız var ama zaman ayarlayabilirim belki."
"Biliyorsun yarın seni babamla tanıştıracağım. "
"Evet. Biliyorum yarın konuşuruz."
"Tamam."
Babama hâlâ beakhyundan bahsetmedim. Çünkü o bir kız babası. Türkiyede kız babaların bu durumu pek hoş karşılamaz. Tabi ki baekhyuna bahsetmiştim türkiye de nasıl olduğunu nasıl davranıldığını oda bile bile kabul etti. Bu da beni ne kadar çok sevdiğinin bir işareti.
Havaalanına geldim. Uçak gelmek üzereydi. Taksiden indim şapkamı maskemi ve gözlüğümü takıp havaalanı'nın içerisine girdim. Babamı beklemeye başladım.
Babam geldi. Koşarak babmın yanına giderken babmın arkasından biri daha geliyordu.
Bbbbbb buu Buraktı bu gelen. Burak'ı görünce durdum babam ve burak'ın bana doğru gelişini izledim.
Babam yanıma gelmişti bana sarılmıştı.
"Kızımı çok özlemişim "dedi babam mutlu bir ses tonuyla. Babamdan ayrıldım.
"Bende babacığım bende"dedim zorla bir gülümsemeyle Burak sen bana oyun oynarsan bende sana oynarım. Babamı nasıl kandırdın bilmiyorum ama sen bekle.
"Baba bu kim "dedim bilmemezlikten gelerek.
"Kızım nişanlını tanımadın mı "dedi babam şaşırarak
"Efendim nişanlım mı "diye bağırdım şaşkınlıkla
"Evet kore'ye gitmeden aranızda yüzük takmışsınız . "
"Yaaa aşkımm beni çok özledin değilmi? Şaşkınlıktan unutmuştur babacığım "dedi Burak ve genç kıza sarıldı. Nari burak'ı itti.
"Baba ben bu adamı tanımıyorım."dedi genç kız sinirle.
"Tamam kızım önce kalacağımız otel'e gidelim konuşuruz. İnsanlar bize bakıyor kızım hadi "dedi babam bana bakarak.
"Lan burak lan babam olmasa ben sana yapacağı bilirdim "dedi genç kız içinden. Çıkışa doğru ilerlediler. Na Ri yoldan taksi ararken karşısından gelen baekhyunu gördü.
"Nerden çıktı şimdi bu. "dedi na ri hemen sevgilisinin yanına gitti.
"Aşkım sen nerden çıktın hani senin provan vardı. "Dedi nari
"Sana süpriz yaptım aşkım. Baban korece biliyordu değilmi? Na ri cevap manasında başını salladı. Baekhyun na ri'nin babasının yanına giderken baekhyunu tutu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)
FanfictionHayatımı annem ve abim olmadan geçirdim. Ama artık zamanı geldi abimi ve annemi bulacağım. Exo da kız kardeşin olsa napardın? Kapak için Nutella_seven_potato ya teşekkür ederim