10.Bölüm : Anne nerdesin !!!

2.9K 203 23
                                    

Sadece susacağım diyorum ama olmuyor. Ben chanyeola ne yaptımda benden bu kadar nefret ediyor.

İnsanları anlamak çok zor. Asla anlayamayacağım. Diğer üyeler bana karşı sıcakkanlı iken Chanyeol nasıl böyle biri olabilmiş. Exo'yu tanımasam chanyeol tam bir buz dağı derdim.

Ama onların birçok prgramını izledim chanyeol bu kadar soğuk biri değildi. Başkan bana exoyla baş edemiyoruz dediğinde zaten çok şaşırmıştım. Ama haklıymış. Bu bir haftada çektiğimi bir ben bilirim.

Sürekli kavga edilirmi. Provalarda bile kavga ettiler. Çok değişmişler ama yılmak yok elimden geleni yapacağım.

-Na ri chanyeolla kavga ettikten sonra hazırlanma odasına gidip. Bu haftaki exo programına göz attı. Üyeler provalarını bitirdikten sonra gelmişti.

"yurda gitme zamanı."Dedi sehun. Üyeler odadaki eşyalarını topladıktan sonra yurda gittiler.

Artık yurtta kalıyorlardı. Exo'nun dinlenmek için gittikleri evde dinlenemediler ki. Konser icin prova yaptılar. Yurtta na ri boş olan bir odada kalıyordu.

Na Ri'nin kaldığı oda chanyeolla, baekhyunun kaldığı odanın karşısındaydı. Na Ri hem üzgün hem mutluydu. Sabah uyandığında chanyeol'un genç kıza canavar gibi bakışlarını görecekti baekhyunun sevimli yüzünü görecekti.

Yurda geldiklerinden geç olmuştu. Bütün üyeler yorgundu.

"Acıktım ben. Menejer hanım yemek yap bize." Dedi sehun. Ne kadar çabuk acıktı bunlar. Daha bir saat önce beraber yedik yemek. Ama çok çalışıyorlar. Yoruluyorlar. Haklılar acıkmakta. Chanyeol hariç diğer üyelerde acıktığını söyledi.

"Ne yapsam ki ben Kore yemeği pişirmesini bilmiyorum."dedi genç kız. Hemen araya narinin kurtarıcısı girdi.

"Tamam çoçuklar kız haklı. Şimdiye kadar türkiyede yaşamış. Bizim yemeklerimizi bilmemesi doğal. Bizde dışardan pizza söyleriz."Dedi suho

"Ben siparişleri vereceğim siz pizzalar gelene kadar dinlenin. " dedi Na Ri

Üyeler odasına çıktı. Na ri de siparişi verdikten sonra odasına çıktı. Üzerini değiştirdi. Uyumak için yatağına girdi. Odasının kapısı çaldı.

"Kim o ?"

"Benim baekhyun. Pizzalar geldi. Sen inmeyecek misin yemeğe?"

"Hayır baekhyun. Ben uyuyacağım. Sizde yemekten sonra uyuyun. Yarın erken kalkacaksınız."dedi genç kız.

Baekhyun gittikten sonra Na Ri uyumak için gözlerini kapattı.

Na Ri alarmın sesiyle uyandı. Saat 06.00dı. Yatağından kalktı. Üzerini giydi. Üyeleri uyandımak için tek tek kapılarını çaldı. Bir kişi hariç hepsi uyanmıştı. Diğer üyeler aşağıda toplanmıştı.

"Baekhyun nerde?"sordu Na Ri

"Hala uyuyordur "dedi Chen. Na Ri çok sinirlendi Chanyeol bile indi ama baekhyun inmedi ben sana şimdi gösteririm dedi ve yukarı baekhyunun odasına çıktı.

Kapıyı çaldı ses yoktur. İçeriye girdi. Baekhyun hala uyuyordu. Baekhyun'un yanına gitti.

"Baekhyun kalk hadi. Geç kalacağız."

Hala baekhyundan ses yoktu. Genç kız baekhyun kolundan tutu baekhyunu çekiştirdi.

"Baekhyun kallk hadi Kalk." Dedi genç kız yakışıklı üyenin kolunu çekiştirerek. Baekhyun hala uyuyordu ama konuşuyordu

"Bırak kolumu." Dedi baekhyun. Ama hala uyuyordu.

"Hayır sen uyuyana kadar bırakmam." dedi Na Ri . Hala baekhyun'un kolunu çekiştiriyordu. Baekhyun'un uykusu çok ağırdı.

EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin