Özür dilemişti. Benden özür diledi. Sadece kuru bir özür koskoca bir senemi maf eden adam benden sadece özür diledi. Onun yüzünden çektiğim acı döktüğüm gözyaşları sadece kuru bir özür ile biter miydi? Hayır bitmeyecekti. Baekhyunu asla affetmeyeceğim.
"Na Ri bak "baekhyunu konuşurken elimi havaya kaldırıp dur dedim.
"Şimdi sen benden özür diliyorsun değil mi? "Hala şokunu atlatamadım baekhyuna ne oldu da özür diledi benden aklım almıyordu.
"Evet senden özür diliyorum "
"Neden "dedim baekhyunun konuşmasına devam etmesine izin vermeden.
Baekhyun sadece benim buğulanan gözlerinin içine bakarak.
"Ben hatamı anladım. Gerçekten sana kötü günler yaşattım. Biliyorum aptallık ettim. Chanyeol'un da benim hissettiklerimi hissetmesini istedim. O yüzden sana böyle kötü bir oyun oynadım na ri. "Dedi gözlerimin içine bakamayı bırakıp yere doğru baktı.
"Ama kazanan sen olmadın. Biz sadece üzüldük böyle saçma bir oyun yapıp beni kırdığın için. Chanyeol üzüldü senin hissettiğin acıyı hisseti. Ama kazanan o oldu. Seni unutturdu. Yaralarımı sardı. Beni kendine aşık etti. Yani artık sen bittim benim için"dedim bıyık altı gülümseyerek
"Sen gerçekten Chanyeola aşık mı oldun? Yani gerçek duygularınla aşık oldun. "Dedi baekhyun şaşkınlığı devem ederken bana da gün doğmuştu Baekhyunu böyle görünce mutlu oluyordum. Az da o şaşırsın değil mi?
"Evet bakıyorumda çok şaşırdın Byun baekhyun. Herhalde seni unutamayacağımı düşündün. Ne demişler biri gider biri gelir." Dedim baekhyunu sinir etmek istiyorum bu sözler hiç bana göre değil.
"Na Ri rı "demişti bir ses. Sesin geldiği yöne baktığımda çatının kapısının orda abim vardı.
"Eyvah şimdi bittim "diye geçirdi içinmden. Abime bir daha baekhyunla görüşmeyecegim diye söz vermiştim.
Abim yavaş yavaş yaklaşıyordu
yanıma geçerken baekhyuna kötü bir bakış attı kolumdan tutup arkasına aldı. Yüzünü bana döndü ."Na Ri senin ne işin var burda. Bana söz vermiştin unuttun mu? "
"Abi benimle konuşmak istedi ben de"
"Ben na ri den özür dilemek istedim kyungsoo. Yaptığım hatanın farkına vardım. "Dedi baekhyun araya girdi abimin yüzüne bakamıyordu.
"Peki hatan neydi baekhyun? Dedi abim sert bir sesle.
Baekhyun abimin sorusunun karşısında sustu konuşamıyordu.
"Peki sen söylemiyorsun ben söyleyeyim. Başka bir kadın için benim kardeşimi harcadın. Hatan bu. Dahası da var kardeşimle iğrenç bir şekilde konuştun. Benim yıllar sonra kavuştuğum kardeşimin kalbini kırdın. Bu zamana kadar sırf na ri bana dur dediği için durdum. Ama benim kardeşimin bir abisi var baekhyun bunu bir daha unutma kelimelerini seçerek konuş bir daha" dedi abim baya bir dolmuş bütün sinirini sonunda dönmüştü
"Abi tamam yeter artık gidelim" dedim abimin kolundan tutarak
"Na Ri sen de bir daha benden habersiz adım bile atmayacksın anladın mı. Seni bu kadar serbest bıraktığım yeter. Sonuçları böyle oluyor. "Dedi baekhyuna bakarak.
☆☆☆
Abimle şirketin kafeteryasında oturuyorduk.
Abi gerçekten ben sana her attığım adımda haber mi vereceğim? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)
FanfictionHayatımı annem ve abim olmadan geçirdim. Ama artık zamanı geldi abimi ve annemi bulacağım. Exo da kız kardeşin olsa napardın? Kapak için Nutella_seven_potato ya teşekkür ederim