Oy vermeyi unutmayın..
Hayatım iki ayda çok değişti. İki ay önce bana sen exo'nun menejeri olacaksın deselerdi valla inanmazdım. Ama şu an bugün gerçek oldu.
Annemle abimide bulmama yardımcı olacaklar hayellerim gerçek olmaya başladı. Şimdi önemli meselemse napacam ben bu exoylaa.....
Baekhyun karşısında genç kızı görünce şaşırmıştı . Baekhyun şaşkın şaşkın genç kıza sordu
"Kimsiniz?" Genç kız ne diyeceğini bilmiyordu. Ama kararlı olmalıydı.
"İçeri girebilirmiyim. Açıklamamı içerde söylemek istiyorum." Dedi na ri bavulunu çekerek içeri girdi.
Üyeler içerdeydi . Hepsi başka başka işlerle meşgullerdi. Chanyeolla kai ,suhoTV izliyordu chen yemek yapıyordu. Lay deftere birşeyler karalıyordu sehun telefonla oynuyordu xiumin ise dergi karıştırıyorurdu bir üye eksikti.
Baekhyun hala şaşkındı. Kapıyı kapatıp hemen genç kızın arkasından gitti.
"Hey kimsin sen!!! İzinsiz içeriye giriyosun!!" Diye arkasından bağırdı baekhyun.
Baekhyun bağırınca bütün üyeler onlara baktı. Genç kızın artık açıklama yapması gerekiyordu.
"Merhaba ben Oh na ri Exo'nun yeni menejeri."
Üyeler şaşkınlıkla bakıyordu.Chanyeol oturduğu yerden kalkıp genç kızın karşısına dikildi.
" Bizim başkan baya aşmış kendini erkek menejerler bizle baş edemeyince bir de kız deneyeyim demiş herhalde. Alkışlamak lazım başkanı... İyi düşünmüş ama senin süren bir hafta bile değil diğer menejerler en fazla bir hafta dayandı. Sen iki gün bile dayanamazsın." Dedi chanyeol dalga geçer bir şekilde.
Chanyeol'un bu söyledikleri genç kızın gururuna dokundu O buraya onlar için gelmediki o annesi ve abisi için geldi. Ama na ri bu kadar lafın üstüne susamazdı diğer insanlara nasıl davranıyorsa üyelere de öyle davranacaktı. Kendini üyelere yumuşak biri
Olarak göstermek istemiyordu. Sonunda dayanamayıp cevabını verdi genç kız"Senin adın neydi... Şimdi hatırladım chanyeol. Bak chanyeolcum bu söylediklerini unutma başkanı arayınca aynısını onada söylersin tamammı."
Chanyeol duyduklarının karşısında şok oldu. Kız dişli birine benziyor diye geçirdi içinden. Suho hemen araya girdi
"Tamam daha ilk dakikadan kavga etmeyin .Başkanın sekreterini arayıp sorarım ben şimdi. Siz geçin oturun." dedi lider.
Baekhyun hala şaşkındı. Onlar bi kızla yaşayacakları.
Üyeler ve genç kız salondaki koltuklara oturup suhoyu beklemeye başladılar. Na Ri eksik olan üyeyi bulmaya çalışıyordu ve içinden saymaya başladı."Baekhyun burda suho burda kai burda lay burda sehun burda xiumin burda chanyeol burda chen burda..." Genç kız birden bağırdı.
"Aaaaaa kyungsoo yokkk!!!" bağırdını üyeler ona bakarken anladı.
"Şeyy... Eksiksinizde Kyungsoo yokmuş." Chanyeol ordan atladı.
"Sanane ki bundan."
"Banane mi. Ben senin menejerinim bunu bilmem lazımm değil mi?" Chanyeol tam ağzını açıp bağıracaktı suho geldi.
"Evett exo üyeleri na ri doğru söylüyor. Kendisi bizim yeni menejerimiz .Başkan bizim için özel seçmiş kendinisini .Bizimle beraber yurtta kalacak." Baekhyun hemen atladı
"Ama yurtta boş oda yokki."dedi.
"Onu yurda gidince düşünürüz ama yukarda da boş oda yok bir tek kyungsoo nun kaldığı odada yatak var. " dedi lider.
"Olmazzzz!!! çünkü kyungsoo yalnız kalmak istedigini söyledi. Biliyorsunuz kardesi ve babasının ölüm yıldönümü yaklaştı. Bu zamanlar hep yalnız kalmak istiyor." dedi chanyeol..
"Doğru söylüyosun chanyeol.. Ama başka yatak yok. Kyungsoo gelince söyleriz ona anlayışla karşılar umarım."dedi suho
Kimse bana sormuyor bile sen kalmak istiyor musun bir erkekle diyee.
Baekhyun Na Ri 'nin bavulunu aldı.
" Ben onu odasına götürürüm. "dedi ve genç kızla yukarıya odaya çıktılar.
"Teşekürler bavulumu taşıdığın için baekhyun."
"Önemli değil. "Arkasını dönüp giderken
"Baekhyun sana soru sorsam." diyerek durdurdu genç kız
"Tabi sorabilirsin."
"Kyungsoo'nun babasına ve kardeşine ne olmuş da ölmüşler."
"Konu biraz üzücü. Kyungsoo' nun babası kardeşini de alıp başka ülkeye gidiyorlar orda yangında ölmüşler."
-"Ya üzüldüm şimdi.. "
"Peki sen nerelisin kore'nin neredesindensin?" Sordu baekhyun
"Ben türkiye'den geldim iki aydır koredeyim."Genç kız biranda baekhyunla konusmaya başlamıştı.
"Sen git artık bende yerleşeyim. Tekrar teşekkür ederim. "dedi baekhyuna.
Genc kız odanın kapısını kapattı. Yerleşmeye başladı. Exoyla beraber yaşayacağına hala inanamıyordu.
Na Ri eşyalarını yerleştirdikten sonra lavobaya gitmesi lazımdı. Ama lavobonun nerde olduğunu bilmiyordu. Önce üzerini değiştirdi sonra odadan dışarı çıkıp kapıları açmaya başladı.
Kapıyı tıklattı ses yoktu kapıyı açtı burası odaydı bir kaç kez daha denedi ama lavoboyu bulamadı bu önündeki kapıya baktıktan sonra bu kat bitiyodu. Kapıyı çaldı ses yoktu. Kapıyı açacaktı
"Hey sen ne yaptığını sanıyosun?" dedi bir ses na ri arkasını döndüğünde karşısında chanyeol vardı.
"Ben lavobayı arıyordum bulamadım."
"Bursı benim odam lavoba üst katta dedi chanyeol." Ama bu ev iki katlı dedi içinden genç kız. O zaman alt katta lavobo chanyeol söylüyorsa tam tersi çünkü bana bi gıcık oldu biraz.
"Tamam" dedi alt kata indi..
Laboboyu buldu. İşi bittikten sonra salondaki koltuğa oturdu. Salonda kimse yoktu. Yukardada kimse yoktu. Bir tek chanyeol vardı. Genç kızla chanyeol evde yalnızlardı. Diger üyeler nereye gitmişti acaba
Genc kız tae abisi aradı ve exo'nun gelecek haftaki programını istedi. Na Ri evde kimse yok diye koltuğa uzandi bir tek chanyeol vardı. Oda odasından çıkmaz diye umuyodu.
Narinin telefonu çalmıştı..
"Alo baba seni çok özledim."
"Bende elifi bende kızım napıyosun oralarda."
Genç kız babasıyla konuşurken chanyeol aşağıya iniyodu. Na rinin sesini duyunca durup onu dinledi ama dediklerini anlamıyordu..
-Baba hala bir iz yok ama bulacağım onları."
.
.
.
Na Ri'nin konuşması bitmişti ama babasına exo da menejer olduğunu söylemedi. Çünkü babasının kızacağını biliyordu. Konuşması bitince chanyeol aşağıya indi."Sen hangi dilde konuşuyordun." dedi Na Ri uzandığı yerden hemen kalktı chanyeol cevap verdi.
"Türkçe konuşuyorum."
-Sen türk müsün?"sordu chanyeol
Oy vermeyi unutmayın ✴✴✴✴✴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)
FanficHayatımı annem ve abim olmadan geçirdim. Ama artık zamanı geldi abimi ve annemi bulacağım. Exo da kız kardeşin olsa napardın? Kapak için Nutella_seven_potato ya teşekkür ederim