17.Bölüm GERÇEK YÜZ

1.7K 133 43
                                    


1 HAFTA SONRA

Sonunda Burak'tan kurtulup kore'ye dönüyorum. O kadar mutluyum ki. Ayşe de kurtuldu. Burak'ın babası sayesinde. Ahmet amca bizimle işbirliği yaptı. Ahmet amcaya herşeyi anlattım. O da bize yardm etti.

Adamcağız da bıkmış Burak'tan. Ayşe olayını duyunca çok sinirlendi. Babamla burak'ı polise şikayet ettik.

Polise delil de verdik. Burak'ın sesini kaydetmiştim. Burak, polise herşeyi anlatmak zorunda kaldı.

Ayşe'yi kaçırdığı depodan kurtardık. Ahmet amcada burak'a yardım etmedi. Burak hapse, Ayşe eve, bense kore'deki ailemin yanına. Babamla hasret giderdikten sonra kore'ye dönmeye karar verdim.

Kore'deki özlediğim insanların yanına dönüyorum. Uçaktan indim.

Önce abimi aradım kore'ye geldiğimi söyledim. Çatı katında buluşmak için Baekhyunu aradım.Kore'de akşam olmuştu.

Özlediğim şehrin akşamlarını çok seviyorum. Işıl ışıl oluyordu. Şirkete gittim ilk önce grup arkaşlarımla hasret giderdikten sonra exo'nun çalışma odasına gittim.

Abimi görmemle sarılmamız bir oldu.

"İyi misin na ri?" Dedi sesini özlediğim abim

"Evet abi iyiyim. Sen kardeşini ne sandın ben her zaman iyiyimdir." Dedim ve üyelerle gülüştü diğer üyelerle de sarıldım.

Chanyeol ile  sadece el sıkıştım.. Ama benim sıkı sıkı sarılmak istediğim erkek burda yoktu. Demek ki beni bekliyordu. Üyelerle  biraz konuştuktan sonra çatı katına çıktım.

Kapıyı açtığımda karşımda özlediğim adam vardı. Baekhyunu görünce koşarak ona sarıldım  ama baekhyun bana  sarılmıyordu. Baekhyunun yüzüne baktım.

"Ne oluyor baekhyun " Dedim şaşkınlıkla

"Na Ri  Senden bıktım"

"Ne söylüyorsun Baekhyun !! "

"Diyorum ki bıktım senden "dedi baekhyun. Şaka yaptığını düşünüp  gülmeye başladım.

"Şaka yapıyorsun değil mi? sordum gülerek

"Bence bir sene boyunca Chanyeol'dan intikamımı aldım bu kadar yeter.
Senle uğraşmaktan ,yalan sevgiden bıktım sana dokunmak istemiyorum.

Hani seni öptüğüm gün vardi ya sevgili olduğumuz o gün banyodan çıkmadım dudaklarımı yıkamaktan ."dedi baekhyun. Sinirlendim

Baekhyuna tokat attım öfkeyle konuşmaya başladım. 

"Bana bak Byun Baekhyun seni seviyorum tamam. Ama sana böyle iğrenç bir şekilde konuşma hakkını da vermem.Ne intikamı yaa sen neden chanyeol'dan intikam alıyosun ve ben ne alaka. "Dedim

"Sen ne alaka mısın? Çünkü chanyeol seni seviyor. Ben de bana yaptığı gibi sevdiği kızı elinden aldım.
Yurtta her gün chanyeol'un kahrolmasını izlemek ona senin benim sevgilim olduğunu söylediğim de o yüzünü gördüğümde gülmek için seni sevdiğimi söyledim. Ama na ri ben seni sevmiyorum. "Dedi baekhyun

"Bana şunu düzgün anlat " Dedim  baekhyuna bağırarak

"Ben neden anlatayım ki ? Sana bunu yapmama sebep olan insana sor"dedi baekhyun.

"Tamam soracağım . Baekhyun bu arada  bu dk'dan itibaren bende seni sevmiyorum. Beni sevmeyeni bende sevmem. Ne sandın ayaklarına kapanıp ağlayarak beni bırakma diyeceğimi mi? Çok beklersin." Dedim arkamı  dönüp gittim.

Biraz ilerledikten sonra durdum baekhyuna doğru döndüm 

"Bir de  baekhyun bundan sonra benim tek dileğim senin o sevdiğin kız varya onla kavuşmayın.
Hatta sen bir daha aşık olma. Sadece zarar veriyorsun  "Dedim ve arkasını dönüp kapıya ilerledim.

EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin