21.Bölüm Aşık oldum galiba

1.5K 107 8
                                    

"Seni seviyorum "demişti chanyeol ölüm döşeğinde bile. Artık çok net anladım beni  çok sevdiğini.

Ama ben kendimden  emin değilim. Chanyeola hakettiği değeri, sevgiyi verebilecek miyim?Onu gerçekten sevebilecek miyim?

Chanyeolun eli düştü elimden düşen eli görünce chanyeol'un yüzüne baktım uyumuştu. Gözyaşlarıma engel olamıyorum.Chanyeol'un düşen elini yeniden tutum l ambulansa doğru ilerledik.

Sahnedeki bütün üyeler "acaba chanyeolla bu çaylağın ne ilişkisi var "diye düşünüyordu. Herkes çok şaşkındı böyle bir şey nasıl olmuştu. O silah içeriye nasıl girmişti. Chanyeolu neden vurdu.

Ambulansa bindik hala chanyeol'un elini bırakmadım. Ağlayarak chanyeolla konuştum.

"Bana bak chanyeol bey sen ölürsen"cümlenin  gerisini getiremedim. Çünkü chanyeol'un ölmesini istemiyorum.

"Hayır sen ölmeyeceksin ki daha biz seninle mutlu olacağız. El ele tutuşup ilkbaharda üzerimize kar gibi düşen çiçeklerin altında yürüyeceğiz.Eğer uyumazsam seninle yapacağım bu hayalimi. Bak elini tutacağım. "Dedim  ağlayarak.

Ambulans durmuştu. Ambulansın kapısı açılmıştı. Sedyeyi indirip. Chanyeolu ameliyathaneye götürüyorlardı..

"Chanyeol benim için yaşa tamam mı? "dedim

Amaliyathanenin kapısının önüne geldik.

"Siz içeriye giremezsiniz "dedi hemşire.

  Chanyeol'un elini bırakmak zorunda kaldım içeriye girişini izledim. Ameliyat hanenin kapısı kapanmıştı  hala kapıya bakıyordum. Yapacak bir şey yoktu. Beklemek ve dua etmekten başka.

Ameliyathanenin kapısının önünde ki sandalyeye oturdum . Hala kapıya bakıyordum. Beş dakika  geçmişti exo üyeleri de geldi

"Na ri chanyeol iyi mi? Durumu nasıl? "Sordu  suho. Başımı kaldırıp suhoya baktım diğer üyelere baktım. Tedirgin görünüyorlardı.

"Amaliyatta "dedim

Üyeler sabırsızlıkla bekliyorlardı. üyelere bakarken baekhyunu gördüm. Aklıma bugün onun söyledikleri geldi.

"Bugün herşey bitecek "demişti.

Baekhyunun yaptırmış olabileceğini düşündüm. Oturduğum yerden kalkıp baekhyunun karşısına dikildim. Baekhyun şaşırmıştı

"Ne var "dedi şaşkınlıkla.

"Sen yaptın değil mi  pislik herif sen yaptın " diyerek  tokat attım. Baekhyun neye uğradığını anlamamıştı

"Ne diyorsun  sen "diyerek çıkıştı.

"İnkar etme "diyerek  Baekhyun'a vurmaya devam ettim

Üyeler kavga ettiğimizi görünce hemen ayırdılar. Abim ellerimi tutu

"Na Ri  ne oluyor? "Sordu abim. Çok yorgundum ağlamaktan gözlerim şişmiş konuşacak dermanım bile kalmamıştı.

"Abi... Abi o yaa.. Yaa"yaptı diyemeden abimin  kollarına bıraktım kendimi 

Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Başucumda abim vardı.

"Abi ne oldu bana" sordum. Abim  sesimle irkilmişti.

"Na ri uyandın mı."

"Abi ne oldu bana dedim"

"Bir şey olmadı sadece yorgunluktan bayıldın"dedi abim

"Peki o iyi mi?"sordum ağlamaklı sesimle.

"Durumu stabilmis şimdi yoğun bakımda "

"Abi beni yanına götür "diyerek  yataktan kalktım.

EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin