🌹32.Bölüm FİNAL🌹

1.2K 69 26
                                    

Birbirimize "evet"dedik. Sonusuza kadar evet. Artık evliyiz. Demek ki benim sonumda mutluluk yazılıymış. Papatyalar da yaprak döktüğün de yeniden çiçek açıyor. Benim hikayem de böyle oldu. Önce yaprak döküp sonra çiçek açtım.

Chanyeol  genç kızı alnından öptü. Elimden tutup sahnenin ortasına gidip beraber ilk dansımızı yapmaya başladılar.

"Bütün sevdiklerimiz yanımızda hepsi gelmiş. "

Dedi genç kız chanyeolun gözlerinin içine bakıp hafifçe gülümseyerek.

"Evet. Bütün sevdiklerimiz gelmiş ama benim en sevdiğim zaten yanımda. Onunla şu an dans ediyorum "

Diyerek genç adam genç kızı alnından öptü.

Müzik bitince sahneden ayrılıp yerlerine oturdular. Genç kızın arkadaşı melike yanlarına geldi. Arkadaşını öperek:

"Tebrik ederim canım arkadaşım. İnşallah darısıda bana canım arkadaşım "

Diyerek güldü melike

"İnşallah canım. Aaa melike ben seni exo ile tanıştırmayı unuttum düğün stresinden dolayı. Hadi gidelim de seni tanıştırayım"

Dedi genç kız. Üçü birlikte exo için ayrılmış olan masaya ilerlediler.

"Gelinle damat gelmiş. İkinizde çok güzel görünmüyorsunuz birlikte. "

Dedi lay

"Evet biz geldik. "

Melikeyi göstererek

"Bu benim en sevdiğim en yakın arkadaşım melike beyler. Sizi onunla tanıştırmaya getirdim. "

Üyeler melikeye "merhaba "dediler .

"Evet melike bu baekhyun onu biliyorsun zaten baekhyun olmasaydı gözümün önündekini görmeyecektim. "

Dedi nari. Baekhyun melikeye elini uzattı. Genç kız baekhyun 'un yanında oturan layi gösterdi.

"İşte benim en canım sırdaşım lay oppa. Gamzeli prens olur kendisi benim için."dedi genç kız.

Melikeyle el sıkıştı lay

"Tanıştığıma memnun oldum"dedi gamzeli prens.

Narı diğer üyeleri de tanıştırdı ama chen ve abisi yoktu.

"Chen ve abim nerde "

"Geliyorlar "dedi sehun. Melike onların geldiği yöne doğru baktı. Cheni görünce gözleri patlamıştı. Abisi ve chen yanlarına gelmişti.

"Chen tanıştırayım bu be.. "

Derken melike, narinin sözünü keserek chene elini uzattı

"Merhaba ben narinin en sevdiği ve en yakın arkadaşı melike. Tanıştığıma memnun oldum. "

Dedi melike kocaman gülümseyerek ve gözlerini chenden ayırmadan.

"Bende tanıştığıma memnun oldum melike "

Dedi chen

Na ri, melike'nin neden böyle yaptığını anlamıştı ama şimdi zamanı olmadığı için bir şey söylemedi.

Na ri kocasının elini tutu.

"Hadi gidelim artık diğer misafirlerin yanına."

"Elif siz gidin ben biraz daha burada kalayım "

Dedi. Melike chenin yanına oturup.

"Tama canım"

Dedi genç kız masadan ayrılırlar.

EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin