13.Bölüm SENİ BENİ SEVDİĞİNE PİŞMAN EDECEĞİM.

2.9K 160 16
                                    

Oy vermeyi unutmayalım lütfen

Artık karşı karşıyaydılar.

"Anlat herşeyi "dedi na ri bağırarak

"Ne anlatacakmışım "dedi chanyeol umursamaz bir şekilde.

"Sakın yalan söylemeye ya da bilmemezlikten gelme. Kendini gerizekalı konumuna düşünürsün!!! "

"Anlat dedim !!!"

Nari çok ama çok sinirlenmişti. Chanyeolun nasıl böyle biri olduğunu düşünüyordu. İnsanlardan kendini soğutmada sanki mastr yapmıştı. Ama chanyeol'un bilmediği bir şey vardı. Na Ri'nin tersi çok pisti

"Bana bak sonradan gelme benim sana anlatacak hiç bir şeyim yok 'dedi chanyeol tedirgin bir şekilde.

"Emin misin? "Sordu genç kız Chanyeol'un gözlerinin içine bakarak.

"Evet "dedi chanyeol.

Ama nmNa Ri den gözlerini kaçırmıştı ve ensesine dokunmuştu.
Chanyeol arkasına dönüp gitmeye çalışmıştı ama gittiğini fark eden na ri hemen kapıyı kitleyip anahtarı cebine koydu.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun aptal"dedi chanyeol sinirle

Yapma be chanyeol yapma işte. Benim damarıma basma sonu gerçekten kötü bitecek bu hikayenin. Na ri daha çok sinirlendi.

"Sen bana bana aptal dersin haa. Artk yeter!!Sus sus nereye kadar senin gibi beş kuruş etmez ruhlu bir adamın karşısında sustuğum yeter.

Sen kimsin?!!! Kimsin? !!!sen.. Sen benim annemisin? Babam mısın?!! Sevgilim misin??!! Aslaa!!! Sevdiğim misin???!! Aslaa!!!

Sen benim neyim oluyorsunda benle böyle gayri resmi konuşabiliyorsun gerizekalı!!!! Şimdi bana herşeyi anlatmazsan. Yurdu ayağa kaldırırım..

Senin ne kadar yüzsüz ne kadar aptal olduğunu herkese hemde herkese anlatırım.Senin benle ne alakan olur ''Dedi na ri bağırarak.

Chanyeolda çok sinirlenmişti.

"Ben senin neyin mi oluyorum "dedi chanyeol

"Evet ben senin neyin oluyor"um demeden chanyeol genç kızın lafını böldü. Narinin omuzlarından tutu genç kızı sarsarak

"Seni seviyorum be aptal"dedi chanyeol.

Chanyeol için onu sevdiğini söylediği an dünya durmuştu. Sadece na ri ve chanyeol vardı. İki dakika sadece birbirlerinin gözlerinin içine baktılar. Genç kız gözlerini kaçırana dek. Chanyeol'un omuzlarındaki ellerini ittirerek.

"Biliyorum "

Chanyeol genç kızın nerden nasıl öğrendiğini bilmiyordu.

"Nasıl öğrendin "dedi şaşkın bir şekilde

"Sa.. Na... Ne "dedi Na Ri

"Söyle"dedi chanyeol ellerini saçlarında sinirle gezdirirken.

"Bana bak konumuz bu değil şimdi. Anlatacak mısın yoksa bildiklerimi yalan yalnış bir şekilde bütün üyelere yani abimde olmak üzere anlatayım mı? Dedi na ri.

Chanyeol çok rahattı çünkü biliyordu genç kızın anlatmayacağını.

"Sen.. sen sadece herşeyi senin için yaptığımı bil. "Dedi chanyeol

"Benim için.. Benim için annem ve abimin kim olduğunu bildiğin halde söylemedin. Sözde sevdiğin kız acılar içindeyken sen haha" diyerek güldü nari.

EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin