25.Bölüm ÖZLEDİM

1.1K 75 8
                                    

Kendimi çok seven bir insanım. Yaa benim rol yeteneğim "müthiş "benim oyuncu olmam gerekiyor. İnsanları kandırmakta üzerime tanımam.

"Evet var o benim sevgilim "diyerek güldüm. İrene şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Yaa neye gülüyorsun. Kafayı yemiş bu kız. Sizi yakaladım neye gülüyorsun. "

"Yaa unni sen çok safsın. Evet lan. O benim sevgilim diyecegimi sandın degil mi hemen inanadın. Yaaa çok tatlısın "diyerek irenenin yanağını sıktım elimi itti

"Yalan mı söyledin yani "

"Yaa bana bak senle dalga geçiyorum. Hem sanane be ben chanyeol sunbae ile dışarı çıktıysam. Hem sen onun neyi oluyorsun benden hesap soruyorsun ki. Chanyeol sunbae benim abim gibidir bana yardım etti.

Ben sana neden hesap veriyorum ki. Kendi işine bak. Bir daha benim yolumu kesmeye kalkma ben senin yolunu ortadan kaldırırım anladın mı. Sen bir idolsun bende iyi anlaşalım "diyerek asansöre bindim.İrene ağzının payını almış bir şekilde sadece arkamdan bakmakla yetindi.

Asansörden indim arabaya doğru ilerlerken baekhyun kolumdan tutup durdurdu.

"Na Ri NE OLUR beni affet. Lütfen.!! "

"Ne yaptığını sanıyorsun sen bırak kolumu "

"Özür dilerim. "Dedi baekhyun. Bütün pişmanlığı yüzünden okunuyordu. Baekhyun kolumu bırakınca yoluma devam ettim. Ama giderken baekhyun yine durdu.

"Yaa hepsiniz bugün mü sözleştiniz bu ne be sabahtan beri ya bıraksana "

"Na Ri beni affedene kadar seni bırakmayacağım "dedi baekhyun.

"Baekhyun!! Eski defterlere yeni sayfa açılmaz. Sen benim eski defterimsin unut bunu seni asla ama asla affetmeyeceğim bana yaptıklarının pişmanlığıyla rahat bir uyku çekemeyeceksin. Senin rahat uyumana izin vermeyeceğim."Diyerek kolunu çektim şirketten çıkıp arabaya bindim.

Yurta gittiğimizde üyelere spagetti yaptım. Ben yokken ki yaptıkları çalışmaları öğrendim. İşleri bittiğinde üyeler beraber salonda oturdular.

" Çok yoruluyoruz. Dinlenecek vaktimiz olmuyor "dedi na young.

"Bu daha ne. Çıkış yapalım en az bir ay programımız dolu olacak. "Dedi nana

"Aissh cidden. Biraz dinlenelim yaa "diyerek elimdeki yastığı nanaya attım.

"Yaa unni canın yastık savaşı istiyor demek "diyerek yastık alıp bana fırlattı nana. Diğer üyelerde katıldı.

N4 sabah erkenden kalkıp şirkete gitti. Bu hafta çalışmalarını bitirip. Klip ve fotoğraf çekimi yapacaktı.

1hafta sonra

Üyeler çok sıkı çalışmışlardı klip ve fotoğraf çekimi bitmişti. Düzenlemeleri kalmıştı. Üyeler çok çalışıp çok yormuslardı.

İki sevgili ise hiç görüşememişlerdi. Birbirlerinin yüzlerini hiç görmemişlerdi sadece telefonla görüştük çok yoğun olduğum için ailemle çok ilgilenmiyordum. Sadece abime beş dakikacık yüz yüze görüştük Gittiğim her yeride abime söylüyordum.

1 hafta sonra

N4un music videosu yayınlanmıştı. Büyük bir başarıda elde etmişti. On milyon işlenmişti. Hızlada artıyordu. Üyelerin yoğun programıda başlamıştı. Programları cidden çok yoğundu. Sevgilisinin ,annesinin, abisinin yüzünü bile göremiyordu genç kız.

Chanyeol

Sevgilimi özledim. Hemde çok özledim. İki haftadan beri hiç görüşemedik. Sadece telefon da konuşuyoruz onda da na ri uyuya kalıyor. Ama ben ne yapacağımı biliyorum. Narinin programı biraz hafiflesin. Ben ne yapacağımı biliyorum .

1 ay sonra

N4 çalışmalarının dönüşünü görmüşlerdi. Yorulduklarına değdi üç kere birinci olmuşlardı. Programlarıda hafiflemiş dinlenmek için yurttalardı. Genç kız yorgunluğunu atmak için uyumuştu. Genç kızın komidinin üzerinde duran telefonun çalmıştı.

"Yaa kim bu salak beni gece gece arıyor "söylenerek kim olduğuna bakmadan telefonu açtı genç kız.

"Ne var "

"Na Ri benim chanyeol"

"Sen miydin canım. Kusura bakma yaa uyuyordum kim olduğuna bakmadan açtım."

"Tamam. Sorun değil sevgilim. Dışarı gelsene yurdun önünde seni bekliyorum."

"Tamam geliyorum "diyerek telefonun kapattım. Ceketimi alıp giydim şapkasımı takıp dışarı çıktım.

Chanyeol beni bekliyordu. Bir aydan fazladır birbirimizin yüzünü görmüyorduk.Yurdun kapısın ordan koşarak chanyeola sarıldım.

"Özledim "diyerk sarıldım.

"Bende çok özledim "diyerk chanyeol sıkı sıkı sarıldı.

Bir en az beş dakika sarıldık . Birbirimizenden ayrıldik. N4'un yurdunun karşısındaki parka gidip bir banka oturduk. Ellerimizi sıkı sıkı tutup diz dize oturduk.

"Bu arada tebrikler. Benim akıllı sevgilimden de bu beklenirdi. "

" Tabiki başarılı olacağım. Ben annemin kızı abimin kardeşi babamın tek kızıyım sen ne sadın Park bey "diyerek güldüm

"Ama bu başarıyı elde ederken çok uzun bir süre ayrı kaldık. "

"Biliyorum canım. Ben herkesi özledim. Annemi, abimi ,babamı, exo üyelerini hiç biriyle görüşemiyoruz "

"Biliyorum sevgilim. Ben bu görüşememize çok üzülüyorum. Mesala senle ben aynı evin içinde olsak sen bana işten gelince yemek pişirsen, aynı çatı altında olsak senin çalışmana da gerek yok ben bize bakarım hem sevdiklerimizle görüşmek için zamanımız da olur. "

"Evet çok güzel olur "diyerek güldüm

"Na Ri sen benim ne demek istediğimi anlamadın değil mi? "

"Ne dedin?" Sordum

Chanyeol ayağa kalkıp önümde diz çöktü ellerimi sıkı sıkı tuttu.

"Evlenelim evlenelim diyorum be. "

Oy vermeyi unutmayalım lütfenYazım hatalari varsa affola ve bool bol yorum yapınız lütfen





EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin