Bu benim aldığım üçüncü evlilik teklifi. Birinci evlilik teklifimi benim manyak sapığım "Burak" İkinci evlilik teklifim ilk aşkım sandığım insandan "Baekhyun " üçüncüsü ise son aşkım "Chanyeol "Hani derler ya ilk aşk unutulmaz diye. İlk aşk çok güzelde unutulur. İlk aşkı son aşk çok güzel unutturur bence. Benim ilk aşkımı son aşkım unutturdu. İlk aşkımı unutturdu bir de bana evlilik teklifi ediyor.
"Evlenelim. Evlenelim be "dedi chanyeol
Chanyeol boncuk boncuk güzel gözlerini gözlerime dikmiş cevabımı bekliyordu chanyeolu ayağa kaldırdım.
"Chanyeol sana hiç düşünmeden "EVET "diyeceğim. "Diyerek Chanyeola sarıldım.
"Sen şimdi bana evet mi dedin "
"Evet"dedim Chanyeol daha sıkı sarıldı. Banka oturup ellerimizi birbirlerine kenetlendik.
"Chanyeol sen daha askerlik yapmadın değil mi?"
"Evet yapmadım "
"Bu kötü oldu "
"Niye ki ne oldu "
"Senin askerliğini yapman lazım "
"Nasıl yani "
"Babam beni sana vermez ki "
"Niye "
"Niyesi mi var aşkım biz şimdi evlendik diyelim. Sen askere gideceksin askerlik zamanın geldiğinde ben napacagım babam asla izin vermez. Canım sen bir askere gidip gel biz öyle evlenelim "
"Ciddi misin na ri "dedi chanyeol Hiç böyle tahmin etmemişti. Bütün hayalleri suya düştü. chanyeolun sorusuna başımı evet anlamında salladım.
"Tamam o zaman bende giderim."
"Chanyeol ben artık gidiyorum geç oldu "dedim Chanyeolla vedalaşıp yurda döndüm. Yurta gider gitmez hemen uyudum.
İçerden gelen mis gibi yemek kokularıyla uyandım. Banyoda elimi yüzünü yıkayıp direk üyelerin hazırlamış olduğu sofraya oturdum.
"Kızlar süper görünüyor yemekler afiyetle yiyeceğim. Kim hazırladı bakim kahvaltıyı "
"Ben hazırladım unni bunlar beceriksiz "diyerek üyeleri gösterdi nana.
"Bana bak ufaklık sen bana beceriksiz diyemezsin"diyerk nanaya karşılık verdi na young.
"Tamam yeter kahvaltı yapıyoruz "diyerek üyeleri susturdum.
Kahvaltıları bitmişti. Lider sofrayı toplarken diğer üç üye kendi aralarında Na Ri'ye konuşmalarını duyurmadan konuşuyorlardı.
"Ya nana unninin doğum günü iki gün sonra ne yapacağız "dedi nu rin
"Bence yurtta kutlayalım yurtu süsleriz. Sonra pasta alırız süper olur "dedi nana
"Hediye de alalım "dedi na young. İşim bitince üyelerin yanına geçip oturdum.
"Kızlar dolapta bir şey kalmamış ben birazdan markete gideceğim "
"Tamam unni bizim de işimiz vardı zaten "dedi nana
Na Ri markete gidince üyeler na rinin doğum günü için gerekli malzemeleri almaya gittiler.
Markette telefonum çaldı. Arayan chanyeoldu.
"Efendim "
"Nedesin aşkım "
"Marketteyim alışveriş yapıyorum işim bitsin sonra annemin yanına gideceğim. Sen nerdesin? "
"Arkandayım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)
FanfictionHayatımı annem ve abim olmadan geçirdim. Ama artık zamanı geldi abimi ve annemi bulacağım. Exo da kız kardeşin olsa napardın? Kapak için Nutella_seven_potato ya teşekkür ederim