12.Bölüm Sonunda canım annem

2.9K 211 21
                                    

Oy vermeyi unutmayalım lütfen


Baekhyun fotoğrafa baktı.

"BBbb... bu kadın kadın Kyungsoo'nun annesi ri jin teyze bu çocuk da kyungsoo. " dedi baekhyun.

Na Ri çok şaşkındı.

"Ne kyungsoo mu? Ri Jin mi?  Dedi genç kız şaşkın bir şekilde.

"Emin misin Baekhyun? "Dedi  umutla baekhyuna bakarken.

"Evet eminim. Kyungsoo'nun odasındaki komidinin üzerinde ki fotoğraf bu Na ri. Sen o zaman kyungsoo'nun..."

"Kardeşiyim. "Dedi genç kız.

"Ama nasıl olur onun kardeşi ve babası yangında öldü. "Dedi baekhyun genç kıza şaşkın şaşkın bakarken.

Genç kızın o an içinde kelebekler uçuşuyordu. Eğer resimler aynıysa annemi abimi buldum.

Sonunda canım annem sonunda buldum seni. O mis kokunu içime çekeceğim seni bir daha asla ama asla bırakmayacağım.

"Baekhyun kalk gidiyoruz "

"Nereye gideceğiz ?"dedi baekhyun.

"Benim de emin olmam lazım. Yurda gidiyoruz ben de görmek istiyorum fotoğrafı. Evet evet kesinlikle emin olmam lazım. "Dedi genç kız.

Oturdukları banktan kalkıp. Yoldan taksi çevirip yurdun yolunu tuttular.

Yurdun kapısını çaldılar.

Na Ri  nasıl davranması gerektiğini  bilmiyordu. Eğer doğruysa  annesi ve abisini bulduysa onları ilk gördüğünde nasıl davranacaktı. Genç kız sâdece doğru olsun istiyordu. Sadece doğru olsun.

Yurdun kapısı açılmıştı. Kapıyı açan chanyeol du. Na Ri  kapıyı chanyeol'un açtığını görünce ona pis bakışlar attı.  Sanki seninle sonra görüşeceğiz bakışlarıydı.Chanyeolu iterek geçti.

Koşturarak üst kata kyungsoo'nun odasına çıktı .Genç kızın ardından da baekhyun gitti.

Na Ri kapının önüne geldi. Baekhyunda yanındaydı.

"NA Rİ sakin ol. Derin bir nefes al."Dedi baekhyun.

Genç kız derin bir nefes aldı. Kapıyı açıp içeriye girdi. Komidnin üstündeki fotoğrafa baktı. Fotoğrafı eline aldı. Gözyaşları fotoğrafı ıslatıyordu.

Bu gözyaşları mutluluk gözyaşlarıydı. Na Ri başını  ona dikkatlice bakan baekhyuna çevirdi.

"Sonunda baekhyun sonunda buldum. Senin sayende senin sayende." Diyerek mutluluktan  gidip baekhyuna sarıldı ağlayarak.

"Teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim baekhyun. Sen olmasaydın ben nasıl bullacaktım."Dedi genç kız.

Dışardan onları izleyen biri vardı. Onları sarılırken görünce içi yanan bir erkek vardı.

"Eğer ben sana söyleseydim bana da böyle sarılırmıydın Na Ri? Senin abinle"Diye anneni bulman senin yurttan gitmen demek."geçirdi içinden  chanyeol ve salona indi. Onları daha fazla öyle görmek istemiyordu.

Na Ri ,Baekhyundan ayrıldı.

"Nerdeler "dedi baekhyuna heycanlı bir şekilde.

Baekhyun söylemek istemiyordu nerede olduklarını ama mecburen söyledi. Üzgün bir ses tonuyla.

"Hastaneler "dedi baekhyun.

"Hastane derken annemi hastaneye kaldırmışlardı. Ara baekhyun abimi ara "dedi genç kız üzgün ses tonuyla  Na Ri'nin mutluluğu kaybolmuştu bir anda bütün  bedenini  korku sarmıştı.  Baekhyun  kyungsooyu aradı.

EXO'DA KIZ KARDEŞİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin