Een dag na de finale
Hanne parkeert haar auto bij de parking van studio 100 . Vandaag is het een grote dag want zij gaat samen met Klaasje en Marthe hun allereerste clip draaien ! Hoe gaaf is dat ? Terwijl ze binnen gaat komt ze Kristel en Klaasje tegen . " Goeiemorgen Hanne " zeggen Kristel en Klaasje in een koor " goed geslapen ?" Vraagt Kristel . " Goeiemorgen , en ja ik heb heel goed geslapen , de eerste keer dat ik het niet erg vond om vroeg op te staan " zegt Hanne . Een paar seconden later komt Karen binnen met een zonnebril " Goeiemorgen " zegt Karen en zucht. " zo te zien is iemand nog heel moe " zegt Kristel met een glimlach " typisch Karen " plaagt Kristel . Ondertussen zijn Kathleen en Marthe tegelijkertijd ook aangekomen . " Goeiemorgen allemaal !" Zeggen Marthe en Kathleen. " weet iemand waar Josje blijft ?" Vraagt Kristel " ja ze heeft mij een bericht gestuurd dat ze bijna aankomt " antwoord Klaasje. Axana komt aangelopen " Goeiemorgen meisjes , alles goed ? Hanne , Klaasje , marthe jullie moeten al naar de make-up gaan voor jullie klaar te maken en Karen , kristel , Josje en Kathleen moeten naar Stefan gaan om jullie stem op te warmen " zegt Axana ! " wij moeten nog effe wachten op Josje " zegt kristel " hoeft niet meer ik ben er " zegt Josje met een glimlach . Hanne , Klaasje en Marthe gaan naar de studio voor de video clip en de rest gaan naar Stefan.
Om 12 uur hebben alle K 'tjes pauzen om te gaan lunchen in de kantine . " Meisjes ik heb een verrassing voor jullie " begint Karen . " wat voor een verrassing ?" Vraagt een nieuwsgierige Marthe " Omdat wij alle 7 zo een goede vriendinnen zijn geworden , ik heb een huis voor ons alle 7 gekocht " zegt een enthousiaste Karen ! " wauw zo leuk " zegt Josje. " Maar Karen , dat hoeft toch helemaal niet " zegt Klaasje . " ik kan niet wachten om te verhuizen " Zegt Hanne ! Daarna gaan ze terug allemaal hun werk doen! De clip opname was een groot succes Hanne Klaasje en Marthe hebben het heel goed gedaan ! Karen , Kristel , Josje en Kathleen hebben ook heel goed gerepeteerd en nu is iedereen hun spullen aan het klaar maken om te verhuizen !
Na 3 uur staat al iedereen voor de huis ! " wauw Karen , dit is geen huis dit is bijna een kasteel ! " zegt Kristel "ja , dit is even groot al Het huis Anubis " zegt klaasje. Karen haalt de sleutels uit haar zak en maakt de deur open . De inkom hal was zo groot de meisjes waren meteen enthousiast !! Ze hebben allemaal hun eigen kamer uit gekozen en waaren al hun spullen klaar aan het zetten . Na 1 uur gaan ze allemaal bij de eet tafel zitten . Kathleen had frietjes van de frituur besteld bij de frituur wat kort bij de huis was en Josje had een pizza gebakken . " deze huis is zo mooi " zegt Hanne " ik weet niet waarom maar ik voel me alsof iemand ons in de gaten houd " zegt Klaasje. " dat gaat niet Klaasje want alleen wij zijn in deze huis " zegt Kristel " morgen gaan wij hier alles schoon maken " zegt Kathleen " ja want het is hier nog wat een beetje stoffig " zegt Karen . Ondertussen gaat Hanne naar de keuken en komt terug met zelfgemaakte cupcakes " jammie lekker ik heb er zin in " zegt Josje . Ze eten allemaal de cupcakes op en gaan dan allemaal slapen .
JE LEEST
K3 en het spookhuis [VOLTOOID]
Mystery / ThrillerNa de grote finale van K3 zoekt K3 besslisen de meisjes van de "nieuwe" K3 samen te gaan wonen met de "oude" K3 , maar als ze in die huis zijn begrijpen ze dat het geen gewoon huis is. Elke keer hoorde ze rare geluiden en zagen ze schimen. Gaan ze d...