Hoofdstuk 21: Kristel we love you!

101 8 4
                                    


WoW hellyaaaaaah ik heb gewoon de 1k reads !😱 Ik kan het nog altijd niet geloven ! Jullie zijn de beste lezers ever ! Jullie maken mij zo blij met jullie reacties en als jullie stemmen ! Om het te vieren , hier is een nieuwe hoofdstuk! 🎉💪💙
X Kostas
____________K3enhetspookhuis_______

Kristel is al 4 dagen in koma maar er is ook goed nieuws! De politie heeft Rufus kunnen pakken en nu moet hij 20 jaaren in de gevangenis!

Gert heeft de meeste shows geannuleerd en heel België en Nederland weet nu dat Kristel in koma is en duizenden fans plaatsen wensen voor Kristel op de social media.

Met de kinderen van Kristel gaat het ook niet goed ... Nannou kan niet stoppen met wenen en Lily krijgt nachtmerries dat ze haar mama nooit meer zal zien. Gene zijn hart is gebroken en heeft ook naar de school van zijn kinderen gebeld dat ze voor effe niet meer op school zouden gaan.

~} 6de dag {~

De k'tjes gaan in de middag naar het ziekenhuis om Kristel te bezoeken.

Maar als ze in haar kamer komen zien ze haar bed leeg. De deur van de Kamer gaat open en er komt een dokter binnen . De meisjes hebben die dokter nog nooit in deze ziekenhuis gezien en dat vonden ze raar.

"Dokter , waar is Kristel?" Vraagt Karen.

"Sorry meiden , maar Kristel heeft het niet gehaald..." Antwoord hij. "Wat bedoelt u daarmee ?.." vraagt Klaasje en er rolt een traan op haar wang.

"Zij is vandaag smorgens gestorven!" De meisjes konden het niet inhouden en beginnen allemaal te huilen.

Al snel staat in alle kranten, boekskes en op de social media over Kristel.

~} Kristel {~

Ik doe mijn ogen stilletjes open . Waar ben ik ?

Ik kijk rondom me.

Ik ben in een donkere kamer met helemaal geen vensters . Ik wou opstaan maar ik was te zwak en moe dus viel ik terug in een diepe slaap.

_________K3enhetspookhuis__________

Jeej dit was dus de hoofdstuk ! Sorry dat het zo klein is maar as ik beef schrijven waaren er veel dingen al verkapt 😂

Zoals jullie door hebben is Kristel helemaal niet gestorven ! Waar denken jullie dat zij is ?

Hoe denken julie dat het verhaal zou doorgaan?

Bedankt om het lezen !

P.S ik zou echt niet mijn favoriete k'tje laten sterven 😂 hopelijk vinden jullie het spannend !

K3 en het spookhuis  [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu