Hoofdstuk 20: blijf hier met mij !

100 6 0
                                    

~} Kathleen {~
*Piep , piep,piep*

Mijn ogen gaan stilletjes open. Ik zie alle k'tjes bezorgd naar mij kijken. Maar wacht ons even ....

Waar is Kristel ?

"Oh my god Kathleen ! Wij dachten dat je nooit meer zou wakker worden" zegt Karen . "W-waar ben ik? Waar is Kristel ?" Vraag ik .

"Je bent in het ziekenhuis " antwoord Hanne "en Kristel...." Ze heeft niet kunnen uitpraten want ze begon te huilen en rent buiten de kamer.

"W-wat is er met Kristel gebeurd ?" Vraag ik bezorgd. "Kristel is nu al 2 dagen in levensgevaar" antwoord Marthe met tranen in haar ogen.

Ik kon het niet meer laten en ik begon te huilen. " Het is mijn fout , als ik haar uit de auto had kunnen zetten was dit allemaal niet gebeurd !"

"Nee Kathleen het is niet jou fout " zegt Josje troostend.

De deur gaat open en er komt een dokter binnen " Hoe voelt u Mevrouw Aerts ?" Vraagt de dokter aan mij. "Het gaat goed ik heb alleen een beetje hoofd pijn " Antwoord ik.

De dokter gaat effe naar buiten en komt terug met ontbijt . "Hier , eet dit dat je wat kracht krijgt en rust goed uit !" Zegt de dokter . Ik knik en hij gaat weg .

~} Hanne {~

Ik veeg mijn tranen weg en ik besluit naar een dokter te gaan vragen hoe het met Kristel gaat.

Ik vind het zo erg dat ik haar niet mag zien!

Na effe wandelen kom ik eindelijk een dokter tegen ! "Goeiemorgen dokter , mag ik mischien weten hoe het met het patiënt Kristel Verbeke gaat ? " Vraag ik. Ondertussen waren de andere k'tjes ook gekomen .

"Het spijt me maar het is erger geworden met jullie vriendin . Zij is een uur geleden in koma geraakt, het is nu allemaal niet zo zeker of zij nog wakker gaat worden...."
_______________________________________

Hallo allemaal!

Ik heb weer allemaal iedeen gekregen voor dit verhaal !

Wat vonden jullie van dit hoofdstuk?

Zouden jullie het leuk vinden als ik bij elke hoofdstuk zoiets als een Q&A doe? Ik schrijf een vraag en ik schrijf ook mijn antwoord ! Hier vanonder is de eerste vraag !

Q: wie zijn jullie favoriete k'tjes en waarom ?

A: mijn favos zijn Kristel, Hanne & Kathleen ! Waarom deze 3 :

Kristel : zij is gewoon fantastisch ! Ze is leuk , lief , schattig , vanaf klein baby was zij mijn favo ! En ik was ook verliefd op haar ( stiekem nog altijd 😂😂)

Hanne : Toen ik haar voor het eerst zag bij K3 Zoekt K3 moest ze van mij gewoon ik k3 want zij is gewoon fantastisch ! Ze is super lief , schattig en grappig zij laat mij altijd lachen !

Kathleen : De enigste originele blonde van K3 ! K3 met Kathleen was gewoon top ! Mijn jeugd alles ! Toen zij K3 verliet was ik eigenlijk gestopt met fan te zijn van K3 omdat ik eigenlijk Josje niet zo leuk vind ( NO HATE PLEASE ) .
Kathleen is mooi , lief en superleuk !

K3 en het spookhuis  [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu