Hoofdstuk 16: De shilouette heeft ons te pakken!

111 10 0
                                    

De meisjes gaan terug naar onder . Zij maken elkaar klaar om naar Hanne op zoek te gaan . " kunnen wij effe naar de lotto arena gaan ?" Vraagt Kristel " ik ben mijn GSM vergeten bij de kleedkamer "
Ze rijden naar de lotto Arena . Terwijl ze aankomen loopt Kristel snel naar binnen . Daar is mijn gsm dacht zij en pakt haar Gsm . Ze kijkt en ziet dat ze een bericht heeft " oh , nee " zegt Kristel en loopt naar de meisjes. " ik had een bericht van Hanne! " verteld Kristel . " " Bel nu naar die nummer " zegt klaasje ongerust . Kristel belt zenuwachtig . " Hallo , met wie spreek ik ?" Klonk er een zware stem . " Sorry foute nummer " zegt Kristel maar voor dat ze toe deed hoorde ze in een keer aan de lijn geschreeuw " help , help" maar die man had opgehangen. " daar heeft een man geantwoord maar ik heb Hanne horen schreeuwen " verteld Kristel aan de meisjes. " Kristel kan je de adres van die nummer opzoeken ?" Vraagt Karen . " ja ik heb een app waarmee dat kan" zij zoekt de locatie op . En daarna gaan ze opzoek naar Hanne.
~ Hanne ~
Ik kan niet meer , ik wil weg . Ik ben uit verhongerd . Was ik maar nooit eerder thuis gegaan . De deur gaat open en de shilouette komt binnen " ik ga effe weg , durf niet te ontsnappen !" Zegt Rufus en hij doet de deur met een klap toe.
~ K3'tjes~
" hier is het adres " zegt kristel en kijken naar een donker half kapotte huis . " zal Hanne daar zeker zijn ?" Vraagt Marthe . " kom wij gaan gewoon kijken " zegt Josje . Ze gaan naar de deur maar die is op slot . " gaan wij niet beter van die gebroken venster naar binnen ?" Vraagt Kathleen . Ze vinden het een goed idee en gaan van de venster ! De meisjes beginnen de huis te onderzoeken . " OMG " zegt Klaasje "Deze kasten zijn vol met drugs " . "Jemig" zegt Josje . De meisjes gaan nu bij de bovenste verdieping zoeken . " kijk bij die deur is licht " zegt Kathleen ze kijken eerst van het deurgaatje en ze zien Hanne op de grond . " Hanne " roepen Marthe en Klaasje en doen de deur open. Hanne gelooft haar ogen niet " Klaasje......Marthe....." Iedereen staat nu in de Kamer . " Hanne wat is dat op jou hand ? Wat hebben ze jou aangedaan ? " vraagt Klaasje ongerust .
" Ik .... Ik..." Hanne kreeg tranen in haar ogen " ik ben zo bang en ik heb zo een pijn" " kom wij moeten samen weg gaan " zegt Kristel . " Ik denk van niet " horen ze een zware stem achter hun en de deur gaat op slot en ze hoorden een akelig gelach .

K3 en het spookhuis  [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu