Het is december ! Het was overal aan het sneeuwen , en iedereen was blij . Hanne , Kathleen en Kristel zijn buiten een sneeuwman aan het maken . Klaasje was in de bibliotheek een boek aan het lezen en langs haar was Josje in een schrift ideeën aan het schrijven voor haar mode boek . Marthe was bij haar familie en Karen was een interview aan het geven want zij zou mee doen aan leuke programma's !
" zo de sneeuw man is klaar " juichen Hanne , Kristel en Kathleen. Ze gaan naar binnen om hun zelf te gaan opwarmen . Hanne niest " oei Hanne je bent toch niet ziek he , want morgen is een belangrijk optreden !" Zegt Kristel . Kristel had gelijk , morgen hadden ze hun eerste Sinterklaas show in het sportpaleis! Ondertussen komt Marthe ook thuis ! " Hallo iedereen " zegt Marthe met een glimlach . " Hey Marthe" zegt Kathleen. "Marthe kom in de keuken ik heb een verrassing " roept Hanne " oke , ik kom" . " tadaa , witloof in de oven speciaal voor jou " zegt Hanne enthousiast " danku Hanne dat had je niet moeten doen " zegt Marthe blij. " KLAASJE " roept Hanne . Klaasje rent ongerust naar de keuken. " Hanne waarom roepte jij mij zo is er iets gebeurd " " nee Klaasje , ik heb namelijk een verrassing voor jou , ik heb speciaal voor jou pannenkoeken gebakken " Klaasje word snel van ongerust terug blij " kom hier " zegt ze tegen Hanne en knuffelt haar . Karen is alvast ook thuis aangekomen . Het was een top dag.
K3 is op podium in het sportpaleis . De kinderen waren enthousiast en waren nog enthousiaster tuin het refrein van 10.000 luchtballonen begon.."10.000 luchtballonen kleuren de hemel blauw , 10.000 luchtballonen zijn op weg naar jou!" Daarna hadden ze ook Oya lele gezongen " dag iedereen , tot de volgende keer " roepen de k'tjes toen ze gedaan waren . Hanne voelde zich niet zo goed en ging vroeger naar huis . Zij verveelde zich en ging naar de bibliotheek ! Daarna ziet zij een tabel op een van de kasten waar op stond : raak die groene boek niet aan hier onder ! Maar Hanne was te nieuwsgierig! Ze pakt het boek en ze keer er in " raar , er staat niks in geschreven " in een keer ging die hele kast stilletjes naar boven , Hanne deed een paar stappen naar achter " wat is dat ?" Voor haar waar normaal de kast was was nu een lift ! Waar zou die lift gaan ? Hanne stapt in de lift en ze drok op een knop ! De lift ging stilletjes naar boven. De deuren van de lift gaan open en Hanne blijft met haar mond open ! In deze kamer is ze nog nooit geweest , ze was zo aan het kijken naar de kamer dat ze het niet door heeft dat iemand achter haar staat ! In een keer werd alles voor haar zwart!
JE LEEST
K3 en het spookhuis [VOLTOOID]
Mystery / ThrillerNa de grote finale van K3 zoekt K3 besslisen de meisjes van de "nieuwe" K3 samen te gaan wonen met de "oude" K3 , maar als ze in die huis zijn begrijpen ze dat het geen gewoon huis is. Elke keer hoorde ze rare geluiden en zagen ze schimen. Gaan ze d...