hoofdstuk 23 : Zou kristel echt leven ?

78 8 2
                                    


POV Karen

We kijken allemaal met de mond open naar de lege kist waar normaal Kristel in zou moeten zitten .

"Hanne , waarom deed je dat ? En waar is Kristel ?" Vraagt Kathleen.

Hanne gaat naar voren staan "Daarnet heeft iemand mij gebeld en ik heb Kristel gehoord ! De doctor in de ziekenhuis had gelogen ! Hebben jullie eigenlijk ooit nagedacht waarom wij Kristel haar lijf niet mochten zien?"

Hanne heeft eigenlijk gelijk ! Die dokter was verdacht raar en en .... Waar zal Kristel nu zijn ? Leeft ze nog ? Gaat alles goed met haar ? Zoveel vragen die niemand kan beantwoorden.

De politie is begonnen te zoeken naar sporen van Kristel . Wij mochten van de politie niet buiten huis zijn omdat het te gevaarlijk zou zijn . Daarom besluit ik te gaan rusten zo dat al de stress effe weg​ gaat .

"Kristel , hou vol " roep ik terwijl ik met Josje de touw wat Kristel vast heeft proberen los te maken.

We zijn in een donkere kamer waar alleen maar een deur en een nachtkastje was . Hanne , Klaasje , Kathleen en Marthe probeerde de politie te bereiken .

Een sterke geur komt in mijn neus gaten . H-het ruikt naar benzine ! "Josje sneller " roep ik . Als we haar los hebben lopen we buiten de kamer tot er een harde knal ons laat stoppen en we omsingeld worden door vuur . De zuurstof was al minder aan het worden .

"We krijgen jou hieruit !" Fluister ik aan Kristel .

Zweetend word ik wakker . Wat een rare droom en plek !

Zou Kristel echt in zo een plek zijn of was het gewoon een droom ?

POV Kristel

Viktor heeft mij geslagen en daarna mij vast gebonden aan 'mijn' bed. Mij interesseerde het niet .. ik heb iemand kunnen bereiken en hopelijk weten ze dat ik nog leef .

Ik mis mijn man , mijn kinderen , mijn leven , gewoon alles !

Zal ik hier ooit uitgeraaken ?

_________________________

Heyyyyy
Ik weet het is een klein hoofdstuk maar ik wou door met schrijven .

Hopelijk vinden jullie het verhaal leuk!

Deze deel is speciaal voor zahroepie 💙

Bedankt om het lezen !

K3 en het spookhuis  [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu