Hoofdstuk 19: Heel veel water.....

100 12 10
                                    

Kathleen doet haar ogen open. Zij is in een auto en ze ziet dat de andere k'tjes er ook in waren. Iedereen zijn voeten zijn vastgebonden ! Ze kijkt wie de auto rijd en ze ziet dat het Rufus is . " Jij weer ? " zegt Kathleen boos ! " Ja ik weer ! Jij vraagt je zeker af wat ik hier doe he ? Ik breng jullie naar de wraak van mij omdat jullie de schat van mij hebben gestolen hahahaha " en hij kijkt terug naar de weg. Hanne was ook al wakker van haar bewustzijn . " waarom laat je ons niet met rust ?" Vraagt Hanne. " maak je daar geen zorgen voor meid ! Nog een beetje en jullie zullen voorgoed verdwijnen !!" Zegt rufus en begint te lachen ! Hij begint sneller en sneller te rijden. Nu zijn ze in een bos . Alle meisjes waaren nu wakker. Rufus ging nog sneller met de auto richting een rivier . Voordat de meisjes nog iets kunnen zeggen doet hij zijn deur open en springt uit de auto ! "NEE" roepen de k'tjes maar het was te laat ! De auto was bij het einde en valt in de rivier .
De water begon in de auto te gaan . De meisjes proberen de touwen die hun vast hadden los te maken maar de touw was heel dik . Hanne probeerde de deur open de doen maar het lukte haar niet . Kathleen is naar de open deur gegaan van rufus en probeert daarna de andere te helpen om eruit te geraken . De water was nu tot hun buik. Josje & Hanne zijn buiten kunnen gaan Karen probeerde marthe naar Kathleen te duwen maar het was niet makkelijk want ze was bewesteloos geraakt omdat ze haat hoofd heeft gestoten . Karen en marthe geraken er uit maar er was nog een probleem ! Kristel haar voet was vast . " KRISTEL PAK MIJN HAND" schreeuwt Kathleen maar het was te laat . De water is nu tot boven hun hoofd.

Hey , ik ga effe niet meer dit verhaal schrijven want ik heb echt geen iedeen meer ! Maar hopelijk lezen jullie mijn andere verhalen ! X Kostas Gounakis

K3 en het spookhuis  [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu