Hoofdstuk 25: Zullen we hier levend of dood uit komen?

80 8 0
                                    


POV Kristel

Hier zit ik dan weer opgesloten in deze krot.. Dat wat wel verbeterd is , is dat ik meer eten krijg en ik mag me elke dag douche.

Ik weet niet welke dag we zijn maar ik denk niet dat het nog lang duurt tot het donderdag word .. ik wil geen slaaf worden van die man.

POV Marthe

"Is het zeker ?" Vraagt Hanne aan de politie man die in een computer keek.

"Ja , de signaal van die telefoon nummer komt vanuit het bos van die huis!" Zegt hij .

"Oké , bedankt om het me te vertellen!" Zegt Hanne en staat op. Wij staan allemaal op en we gaan naar het busje .

"Moet ik jullie naar huis brengen meisjes​?" Vraagt Stefan . "Nee, ik wil dat je ons naar het bos brengt daar is een huis!" Zegt Hanne . Stefan knikt en begint te rijden .

Iedereen is still in de auto. Stefan weet niet dat we Kristel gaan proberen te bevrijden! Als hij het wist dan had hij ons ook niet gebracht naar het bos .

Als we eindelijk aankomen stappen we allemaal uit .

Karen loopt naar die ene huis en klikt op de bel. Als de deur open gaat staat er een man rond de 50 jaar ofzo .Toen hij Karen zag wou hij de deur toe doen maar Karen spuite deodorant in zijn ogen en rent naar binnen .

Ik ren haar achterna . Als ik in de huis ben pak ik een pan van de keuken en ik ga richting de ontvoerder die nu zijn ogen was aan het vrijven .

Met al mijn kracht sla ik hem tegen zijn hoofd en hij valt op grond .

"Zo hij is effe Knock out " zeg ik en ik ren naar boven.

Ik zie een deur open en daar is Kristel . Ik zie Josje en Karen bezig zijn met de touwen los te maken. Ik beslis om de politie proberen op te bellen .

POV Karen

"Hou vol Kristel !" Zeg ik terwijl ik die dikke touwen probeer los te maken .

Hanne , Klaasje , Kathleen en Marthe proberen de politie te bereiken. In een keer komt er een rare geur in mijn neus gaten . Omg , het is gas ! Hij gaat ons in brand zetten !

"Josje sneller " roep ik terwijl we nog sneller de knopen los aan het maken waren . Kristel was nu aan het huilen .

Waarom lijkt dit zoveel op die nachtmerrie wat ik overlaatst had ? Als we Kristel los hebben heffen we haar op en begginen weg te gaan.

Als we bij de voordeur zijn laat een harde knal ons opgrond vallen . Ik kijk richting het huis en ik zie overal vuur .

Ik hoorde de politie sirenes . Ik voel iemand mij vast pakken maar ineenkeer werd alles zwart .

K3 en het spookhuis  [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu