" Hannne " zegt klaasje ongerust. "Hanne word wakker alsjeblief " " ga effe aan de kant Klaasje dat ik die plijster op Hanne haar been zet " zegt Kristel. Hanne haar been haalde geen bloed meer uit maar Kristel was toch voorzichtig. " Hoe is Hanne nou in de bos terecht gekomen ? " Vraagt Josje. " Dat zullen wij weten als Hanne wakker word " antwoord Karen . " kijk ze word wakker " zegt Kathleen! " huh , waar ben ik ? " vraagt Hanne. " in de woonkamer " antwoord Marthe terwijl ze een natte washandje op Hanne haar voorhoofd zet . " kun je nog iets herinneren ?" Vraagt Klaasje. "Ja" zegt Hanne " maar eerst wil ik jullie iets vragen!" " vraag maar " zegt Kristel. "Wie van jullie had mij opgesloten op zolder?" Vraagt Hanne. De meiden kijken elkaar vragend aan. "Hanne waar heb je het over , niemand is op zolder gegaan !" Zegt Kathleen . "Nou dan zal ik maar vertellen wat er is gebeurd ! " Hanne ademt heel diep in en begint met haar verhaal "Het begon allemaal op zolder ! Ik was voor de deur maar in een keer gebeurde er iets vreemds . Ik hoorde krakende geluiden boven mij ! Ik bleef effe stil staan maar daarna dacht ik dat het gewoon uit mijn hoofd was en ik ging binnen in het zolder . In de midden van de zolder waaren in een cirkel brandende kaarsen ! Voor dat ik nog een stap kon doen slaat de deur dicht en alles werd pik donker , ik ging naar de deur maar die was opgesloten ! De kaarsen waaren uit aan het gaan en ik kon niks meer zien dus daarom ging ik op zoek naar de lamp voor de licht aan te doen maar ik hoorde weer rare geluiden alsof er spullen van ergens naar onder waaren aan het glijden ! Ik had ook het gevoel dat ik niet aleen was . Ik deed een paar stappen vooruit en in een keer begon ik te glijden tot ik bij de bos terecht kwam . Ik had heel veel pijn ! Ik keen naar de achtertuin en marthe stond daar . Ik roepte haar en van toen herinner ik me niks " .
Daar staat K7 voor de zolderdeur . " moeten wij dit echt doen ? " zucht Hanne " ja Hanne wij moeten kijken wat er verborgen is op zolder !" Zegt Karen. Ze doen de deur open en doen de licht eerst aan en gaan naar binnen. In de zolder was helemaal niks bijzonder alleen maar oude kasten en een oude vaas ! " Wie heeft de kaarsen weg gedaan ? " vraagt Hanne " niemand van ons " antwoord Kristel! " waar stonden de kaarsen ?" Vraagt Kathleen " daar in de midden ! " toen Hanne dat zij gaat Kristel in het midden van de kamer staan . In een keer opent een gat en kristel begint naar onder te glijden ! " oh nee " zegt Marthe. " kom wij gaan ook zegt Klaasje! Een voor een springen de k'tjes in de gat en beginnen de glijden.
" alles goed allemaal ?" Vraagt Josje . Ze liggen allemaal op het gras van de bos allemaal behalve Kristel ! "Waar is Kristel?" Vraagt Hanne ongerust .
De k'tjes zijn zo bezorgd dat niemand door geeft dat er een donkere shilouette achter de bosjes hun afluisterd.......
JE LEEST
K3 en het spookhuis [VOLTOOID]
Mystery / ThrillerNa de grote finale van K3 zoekt K3 besslisen de meisjes van de "nieuwe" K3 samen te gaan wonen met de "oude" K3 , maar als ze in die huis zijn begrijpen ze dat het geen gewoon huis is. Elke keer hoorde ze rare geluiden en zagen ze schimen. Gaan ze d...