Karen probeerd Miguel te bellen . "Pff geen bereik " zucht Karen . " ik wil naar buiten , ik wil weg " gild Klaasje ! "Nee Klaasje dat wilt die mens of wat dat ook is dat wij doen , wij moeten kalm blijven " zegt Karen . " wacht effe , kom effe mee " Hanne rent naar boven en de meisjes achter haar aan . Ze zien Hanne voor de zolder deur . " wat is er Hanne ?" Hanne doet haar vinger op haar mond en iedereen begrijpt dat ze stil moeten blijven . In de stilte hoorde je iets als voetstappen . Hanne doet snel de zolderdeur open! " dit had ik eergisteren gezien !" De meisjes kijken binnen . In de midden van de kamer waaren brandende kaarsen in een cirkel . " Hanne doe snel het licht aan " toen de licht aan was zagen ze iets wat hun met de mond open had gelaten . Voor hun achter de kaarsen stond een donkere shilouette " wie ben jij " roept Karen. Die shilouette doet zijn hand omhoog en gooit iets richting de meisjes ! "Huh, wat is dat ?" Vraagt Klaasje in een keer kwam er heel veel rook uit ! Alles werd donker, de meisjes konden alleen maar damp zien! Toen de damp weg ging was het laat . De shilouette was weg en de kaarsen ook."kom snel naar de kelder " roept Kristel ! De meisjes rennen naar de onderste verdieping van het huis en doen de deur open maar geen shilouette te bekenen alleen maar kaarsen op de grond. " shit , hij is weg " zegt Kristel . Ze zet haar hand tegen de muur . In een keer gaat een deel van de muur naar achter en dan naar boven ! " wat is dit ? " de meisjes kijken naar de opening ! Het was een klein kamertje en daar in was een oude tafel een oude stoel en een boeken kast vol met boeken. De meisjes gaan een voor een naar binnen en ze kijken rond " gatver " zegt Josje " allemaal boeken over duistere rituelen " Kathleen pakt een paar kranten wat op die tafel waren . " kijk" zegt ze de meisjes kijken , op de voor pagina's bij elke krant op de voorkant waren foto's van hun huis . Op de eerste krant stond : MOORDENAAR OPGEPAKT IN DE HUIS. Op een andere FAMILIE WORD VERMIST , LAATSTE KEER HADDEN DE BUREN HUN IN HUN HUIS ZIEN GAAN! " OMG wat er allemaal is gebeurd in dit huis " zegt Marthe. " en die kaarsen , gebruiken ze zeker voor rituelen " vult Hanne erbij !
De meisjes zijn in de salon en proberen iemand te bereiken maar er was nog altijd geen bereik. Ze besluiten om de volgende dag weet te proberen!
JE LEEST
K3 en het spookhuis [VOLTOOID]
Misterio / SuspensoNa de grote finale van K3 zoekt K3 besslisen de meisjes van de "nieuwe" K3 samen te gaan wonen met de "oude" K3 , maar als ze in die huis zijn begrijpen ze dat het geen gewoon huis is. Elke keer hoorde ze rare geluiden en zagen ze schimen. Gaan ze d...