Hoofdstuk 14: De k'tjes op zoek naar Hanne , Hanne probeert te ontsnappen

132 9 0
                                    

De k'tjes zijn pas thuis gekomen . Zij hebben voor Hanne frietjes van de frituur mee gepakt . " Hanne wij zijn thuis " roept Kristel maar zij krijgt geen antwoord . " zij is zeker nog aan het slapen " zegt Klaasje . " nou over 1 uur maken wij haar wakker want ze moet eten " zegt Kristel.
~ Hanne ~
Mijn ogen gaan terug open . Ik was 2 uuren op grond aan het liggen. Ik sta op en in een keer herinnerde ik me dat ik een mesje had in mijn broekzak . Ik probeer hem uit te halen maar dat is moeilijk met vast gebonden handen . Uiteindelijk valt die uit mijn broek zak op de grond. Ik pak het en probeer mijn te bevrijden . Het was moeilijk want de touw was zo dik. Na 20 minuten proberen is het gelukt ik was vrij ! Op de tafel was een gsm en ik pakte die en stuurde een bericht naar Kristel.
~ thuis ~ 2 weken geleden
De deur bel gaat " ik ga de deur openen " zegt Hanne en gaat naar de deur . Gert was bij de voordeur " hallo Hanne mag ik binnen komen? " vraagt Gert " tuurlijk !" En Hanne brengt hem naar de salon waar de andere meisjes waren . " Hallo meisjes " zegt Gert " Hallo " zeggen de meisjes in koor . " ik wil jullie iets vragen" begint Gert . " vraag maar " zegt Kristel . " zouden jullie een probleem hebben als wij hier ook backstage camera's hebben voor de programma ' wij zijn K3' ? " vraagt Gert . De meisjes denken goed na . " ja hoor maar de camera's gaan Aleen ik de gang , bij de salon , in de keuken en in de bibliotheek " zegt Kristel . Als snel werden de camera's gezet om te filmen .
~ thuis ~ vandaag
Kristel en Marthe waren in de de keuken warme choco aan het drinken. "Marthe wil je misschien Hanne wakker maken ?" Vraagt Kristel " ja ik ga " zegt Marthe . Zij gaat naar boven naar de kamer van Hanne , zij klopt aan de deur. " Hanne waker worden" zij blijf een paar minuten wachten maar ze krijgt geen antwoord . " Hanne wakker worden " klopt ze weer aan de deur . Ze besluit om naar binnen te gaan . Zij doet de licht aan en ziet een lege bed . "Mischien is ze al naar onder gegaan ?" Marthe gaat naar de salon waar Karen Kathleen josje en Klaasje aan het zitten waaren . " hebben jullie Hanne gezien ?" Vraagt Marthe " nee ze is niet hier geweest" zegt Kathleen . Marthe voelt zich nu ongerust . " Kristel " roept Marthe. Kristel komt uit de keuken " waarom roep je me ? Heb je Hanne wakker gemaakt ? " vraagt Kristel ." Kristel , ik kan Hanne nergens vinden !" Zegt Marthe ! " raar is ze misschien weg ? " vraagt Kristel . " ik heb een idee." Zegt Josje " waarom kijken wij niet wat de camera's hebben gefilmd ?" " Josje jij bent geniaal " zegt Karen . Gert had de camera's geprogrammeerd zo dat de meisjes via de tv konden kijken . Ze spoelen de camera en toen was in een keer Hanne op beeld die binnen kwam. Ze liet haar spullen bij de kapstok en gaat naar de bibliotheek . Een beetje daarna gaat de deur open en de meisjes zien de shilouette met een bewusteloze Hanne naar buiten gaan . " jemig " zegt josje . " OMG " zegt Klaasje . " Hanne is ontvoerd " zegt marthe !

K3 en het spookhuis  [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu