Hoofdstuk 10: Rufus

121 7 2
                                    

~ De shilouette ~
Het is donker en dat maakt deze plaats nog enger dan dat het is . De shilouette werd klets nat door de regen. Hij pakte veel tussenstraatjes . Het enige geluid waren de druppels van de regen en de koude wind ! Hij gaat binnen in een half verwoeste huis . In de bovenste verdieping hoorde je mensen praten en er was licht . De shilouette gaat voor de deur staan . Hij doet stilletjes de deur open en gaat naar binnen ! " Daar ben je Rufus " zegt een man . Rufus gaat zitten aan de tafel zoals de anderen . " heb je al iets gevonden in het huis ?" Vraagt de man . " Nee" antwoord Rufus " nu waar die stomme meiden van K3 in dat huis wonen is het moeilijker geworden ! Ze hebben mij zelf betrapt ! Ze weten over de geheime wand in de kelder . De enigste dat ze nog niet hebben gevonden is de bovenste kamer van het huis ! " zegt Rufus tegen zijn Leider/Baas . " goed " zegt de leider " wij moeten gewoon op passen dat ze de schat in het huis niet eerder vinden dan ons! En jij Rufus het is beter om effe niet terug te gaan naar dat huis! Ga tijdens kerstmis terug naar daar." " En wat als ze mij weer betrappen ? Die roodharige is altijd op het verkeerde plaats als ik iets doe " zegt Rufus " als jij terug gaat dan ga je haar ontvoeren en haar naar hier brengen!"

K3 en het spookhuis  [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu