Hoofdstuk 1 : finale k3 zoekt k3

346 13 2
                                    

Het moment is gekomen , over een paar minuten weten wij eindelijk wie de nieuwe K3 is ! Hanne , Lisa , Klaasje , Jindra , Lauren en marthe zijn heel zenuwachtig.
De enveloppen worden aangegeven aan de "oude " K3 . Karen opent haar envelop . Daar staat wie de nieuwe roodharige gaat worden ! " met heel veel trots en liefde mijn plaatsje door aan .." Begint Karen " HANNE " ! Hanne weent van haar blijschap en ga aan de kant wachten . De beurt is aan Josje . Ze opent haar envelop " ik geef met trots en liefde mijn plaatsje door ..." Begint Josje " Aan KLAASJE " ! Klaasje is zo blij , zij kan het niet geloven ! Zij gaat samen met Hanne staan. " het meisje waar ik mijn plaats toe vertrouwt en weet zeker dat ze het super gaat doen is ..." Begint kristel " MARTHE"! Marthe valt uit de hemel , zij is zo blij ! Zij gaat naar Klaasje en Hanne en ze maken een groepsknuffel en Niels schreeuwt te gelijkertijd " DAMES EN HEREN K3 IS GEBOREN!!" .
Hanne , Klaasje en Marthe gaan snel backstage om hun klaar te maken voor 10.000 luchtballonen te zingen ! " ik ben helemaal aan het flippen " zegt Hanne . " ik ook , ik ben zo blij " zegt Marthe . " Kom meiden wij moeten gaan zingen " zegt Klaasje ! Al snel klimt K3 weer op de podium en stralend beginnen ze 10.000 luchtballonen te zingen . Kristel bekijk de optreden met tranen in haar ogen ! " dat was het dan " zegt kristel tegen Karen en Josje . Kinderen bij elke huis zijn superblij naar de tv aan het kijken naar de nieuwe K3 ! Na de optreden renden alle journalisten naar de podium om foto's te trekken van de nieuwe K3 . Maar de nieuwe K3 was niet alleen de groote nieuws van de dag ! Kristel pakt een microfoon " Lieve fans , wij hebben nog meer nieuws voor jullie ! Bij de afscheid Tour gaat ook Kathleen zijn !" In een keer staat Kathleen op de podium achter de nieuwe K3 en in een koor beginnen alle fans de naam Kathleen te schreeuwen ! Iedereen was zo blij . K3 zoekt K3 kon geen beter einde hebben !

Sorry voor de kleine hoofdstuk 😅 hopelijk vinden jullie de verhaal al leuk !

K3 en het spookhuis  [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu