"Ahojky já jsem Nikola ale budu radši když mi budete říkat Nikol a pokud vám to nevadí spím na posteli, která je blízko okna" řekla nám černovlasá dívenka se kterou budeme spát na chatce.
"Mě to nevadí a tobě Emo? jo a mimochodem ja jsem Lucie ale říkej mi Laky" řekla má kamarádka já jsem jen dodala...
"Mě to taky nevadí jsem Ema a říkej mi Ema " obě dvě se začali smát jako by se už znalý věky, mě to nevadilo byla jsem ráda že tu máme nějakou kamaradku.
" Pokud vám to nebude vadit tak se půjdu projít.... a nechcete to tu ukázat? Už jsem tady po třetí a všechny bych vám tu představila" vyhrkla že sebe Nikol.
Podívaly jsme se s Laky na sebe a řekli jsme, že by to nebylo špatné tady to znát o trochu více.
Tak tedy oky a šlo se.
Seznámila nás s plno novými lidmi, že si je ani všechny nepamatuji vím, že je tady nějaká Kateřina, Marie, Kryštof, atd ...
Bohužel jsem jsem byla seznámení i s " princeznou " tábora, nebo jak si ona říká Eliška Gastonská.
Než jsem stačila říct první písmeno nějaké věty ona na mě hned vystartovala
" Počkat to ses ty ! Ta co se koukala po mém Sebovy ??? ne počkat na něj koukaly všechny ale tebe si panatuji ty ses ta s tou žvýkačku" začala jsem se červenat jako rajče, takhle přece nemůžou končit všechny moje zkušenosti s klukama.
"Nech ji laskavě na pokoji!!" okřikla ji Laky než jsem stačila něco říct ještěže mám tak super strážného anděla.
"Pff" otočila se Princezna na podpatku a odešla.
"Holky já si budu muset jit pro mikinu začíná mě být zima " oky řekly tak nějak na stejno, a já už uhanela k naší chatce pro mikinu, ale najednou Bum ....a zase lezim na zemi.....
----—————————————————
Tak a je tu další kapka.
Předem se omlouvám za chyby. Dnešek není den pro mě, spíše jak se říká den blbec :( užíte si zbytek dne doufám že si ho užíváte líp jak já.
Tak jo už budu končit .
Ahojky
Lenny 😉
ČTEŠ
Friend-zone
Teen FictionEmě se posledních pár let lepí smůla na paty a zažívá ty nejhorší trapasy co snad můžou být, bude to tak i na táboře? Najde si tam nějakého kluka? Nebo kamarády?? Co když nebude oblíbená nebo bude ?? Přestane se jí nedařit? "Nesuď knihu podle obalu"