z pohledu Seby
Když řekl její jméno, málem jsem dostal infarkt.
"Tak co pichneš mi s ní ??" zeptal se mě.
"No... víš" nevěděl jsem co mu mám řict tak jsem chvilku přemýšlel a pak jsem to vymyslel.
"No víš kamo nechtěl jsem to tak říkat ale líbí se jí někdo jiný "
"Ale ona mi dala pusu .... chápeš, dala mi půdu na tvář " a zatvářil se překvapeně.No a s tímhle jsme šly začít tvořit dvojce, tak jsme napsali na papiry jmena holek co byly v mém týmu. Už jsme to měli napsané a teď jenom zavolat náš tým, jelikož jsme byly číslo dva tak jsem zařval
"Dvojka..... no tak makejte Dvojka...." a asi ještě dvakrát jsem zařval, Dvojka, a pak už u nás všichni byli nakonec přišla i Ema a zářila jako sluníčko.
....mmm...proč asi no....doufám že si ji vylosuji chci ji říct pravdu a taky se jí zeptat na Harryho.
z pohledu Emy
Odešla jsem z nástupu a potkala jsem Laky a ta mi hned padla kolem krku nevím proč tak jsem ji objala taky potřebovala jsem se někomu vyzpovídat tak jasem začala
"Hele Laky nepudeme k nám do chatky ?? potřebuji ti něco říct a ty koukam že mě taky" a lehce jsem se usmála a ona jenom kývla hlavou.
Došli jsme do naší chatky a zamkli aby nás niko netušil při nasi vzpovedi.
"Tak ja začnu " a začala jsem ji říkat vše co jsem viděla na nástupu, myslím tím Sebu a El.
Když jsem ji to dopověděla ona se na mě podívala lítostí v očích a objala mě .
"Tak a teď ty řekni mi proč jsi tak Happy ?"
"Oky tak ja ti to řeknu "
z pohledu Laky
Začala jsem ji říkat co se mi dneska přihodilo a v duchu jsem si to představovala.
Flashback
Na snídani jsem ani nesla, protože jsem na to neměla chuť tak jsem zůstala na chatce a odpočívala jsem ale najednou někdo zaťukal myslela jsem si, že je to Ema tak jsem řekla"vždyť nemusiš ťukat pod dál"
"Dobře tak já už příště ťukat nebudu, ale jestli tě uvidím ještě jednou ve spodním prádle tak už se neudržim a..."
"Je ahoj Tonny co tady děláš ....počkat neudržim a .... a co ??"
"No to je jedno ....jenom ....jsi strašně sexy ....no a ..." začal se ke mě přibližovat. Počkat on mi chce dát pusu. Začal se ke mě přibližovat už byl jenom pár centimetrů do mých rtů. Ale já se najednou zarazila a řekla jsem
"Počej Tonny libiš se mi fakt hrozně moc, ale já nejsem holka na jednu noc pokud něco chceš musíš to myslet doopravdy a....." a on mě zuřivě políbil a já spolupracovala.
Žhavé jsem se líbali a přesunuli jsme se na moji postel kde mě povalil a lehnul si máme
"Seš.. si ...jistý...co....děláš ??" řekla jsem mu mezi polibky.
" Naprosto" dodal a znovu se vrhnul na moje rty. Začala jsem cítit jeho ruce jak mi sjíždí pod moje tílko a pomalu ho sunadval nechtěla jsem být pozadu a tak jeho triko také ze chvíli skončilo na druhé straně místnosti.
Začal své rty směřovat k mému krku, jak se jeho rty dotkly mé pokožky na krku tak jsem rozkoší primouřela oči a vzdychla.
" Tak co líbí " zeptal se mě a postupoval ještě níž až k mému pobrižku. Zvedla jsem jeho bradu a přesunula jsem ho zase na své rty a začala jsem mu svlékat džíny a on taky neváhal a sundal mi kraťasy už jsem byla natešená až do mě vnikne tak jsem mu hned sundala boxerky a on mě kalhotky vzal si z kapsy u kalhot co měl ještě před chvíli na sobě kondom a nasadil si ji na svoji chloubu.
Nečekal ani chvilku a hned do mě vnikl. Rozkoší jsem se prohla v zádech a vzdychla. Začal mě zase líbat a přirážet rychleji a rychleji. A pak se udělal a já chvíli po něm taky dosáhla do vrcholu organismu.
Svalil se vedle mě a políbil mě na rty "Bylo to úžasné "řekl mi a já kývla hlavou na souhlas.
Dnes je ten osudný den, den kdy jsem se vyspala s Tonnym Saxem.
End Of Flashback
-----------------------------------------------------------
Wow, nový rekord zvládla jsem to za pro mě krátkou dobu. To chce potlesk:D.
Co říkáte na to že se Laky vyspala s Harrym ??
Předem se omlouvám za chyby a překlepy.
Užíte si zbytek dne
Tak ahoj
Lenny
ČTEŠ
Friend-zone
Teen FictionEmě se posledních pár let lepí smůla na paty a zažívá ty nejhorší trapasy co snad můžou být, bude to tak i na táboře? Najde si tam nějakého kluka? Nebo kamarády?? Co když nebude oblíbená nebo bude ?? Přestane se jí nedařit? "Nesuď knihu podle obalu"