z pohledu Seby
Když jsme odešli od nich z chatky cítil jsem de fakt blbě je na mě naštvaná, nechci aby byla na mě naštvaná chci aby jsem ji mohl zase obejmout a přitáhnout ji zase k sobě nebo ji půjčit něco ze svého šatníku mě to nevadí...nechci s ní chodit protože nechci aby se naše kamarádství stratilo kdyby se něco zvrtlo....proto ji beru jako svoji rodinu, svojí nejlepší kamarádku. Nevím to co cítím teď k ní jsem k nikomu předtím necitil. Je to strašně zvláštní.z pohledu Emy
Jsem pěkně naštvaná na všechny kluci, jak jsem mohli jen tak vrazit........ grrr jsem pěkně naštvaná.z pohledu Seby
Musím za ní jít, musí mi to odpustit.Došel jsem k nim na chatku, stal jsem tam asi tři minuty a pak jsem se konečně odhodlal, zvednul jsem ruku s zatukal jsem.
"Dále" ozvalo se a já otevřel konečně dveře, ale pak mi došlo, že to není hlas Emy ale někoho jineho. "Ahoj Sebo" řekla Nikol "No....mmmm...ahoj, hele nevís kde jsou holky, nebo spíš aspoň Ema?" "No víš ony šly se teď osprchovat tak tady na ně můžeš počkat se mnou" a šibalsky se na mě podívala.
"Ne to je dobrý já s ní musím něco dorešit a nevíš kdy odešli?" zeptal jsem se jí ještě než jsem odešel z jejich chatky. "No je to už asi 20 minut" řekla váhavě a přemýšlela jestli říká pravdu. "Co tam dělají tak dlouho?" "Je opravdu vidět že nejsi holka"a s touto větou mě vyhodila že dveří a zavřela přede mnou dveře.
Přišel jsem před sprchy a najedou jsem uslyšel jak si tam někdo....vážně?? oni si tam zpívají??
Uslyšel jsem Emu a Laky já si zpívají nejdřív začala Ema:I hate you I love you
I hate that I love you
Don't want to, but I can't put
Nobody else above you
I hate you I love you
I hate that I want you
You want her, you need her
And I'll never be hera pak se k ní přidala i Laky:
I miss you when I can't sleep
Or right after coffee
Or right when I can't eat
I miss you in my front seat
Still got sand in my sweaters
From nights we don't remember
Do you miss me like I miss you?
Fucked around and got attached to you
Friends can break your heart too, and
I'm always tired but never of you ...Vůbec mě nevadilo, že jsem si musel sednout na schody vedle dveří který tam ani nevím co dělaly asi tam byl...prostě ho tam nějaký kokot 'postavil' aby jsem se každý rok měl čemu smát.
z pohledu Emy
Vylezli jsme je sprchy a začaly jsme se oblékat, vedle nás byly jsete tři volné sparchy, ale my jsme nikoho k sobě nechtěli protože jsme si chtěli popovídat o něčem co ostatní opravdu vědět nepotrebuji "Mmm tak co Laky, jak jsi na to s..." začala jsem ji provokovat "No a ty s.." vrátila mi to v plný palbě."Ty víš že se mi líbí ale asi z toho nic nebude.." s touto větou jsem otevírala dveře protože jsme byly obě dvě už oblečené a chtěli jsme jít na svačinu.
Jenže to jsem netušila že za dveřmi budu mít překvapení."Co tady kurva děláš?" zakřičela jsem na něj a koukala jsem po sobě a Laky jestli jsme obě dvě dostatečně oblečené naštěstí jsme byly.
"No víš já tady na tebe čekám." řekl mi a zklamaně se podíval na zem. Nevím proč, ale v tu dobu jsem se kopala do prdelele za to jak jsem na něj řvala.
"Na mě?" řekla jsem nakonec a on jenom kyvnul hlavou. "Tak víte co já vás tady nechám osamotě" řeka Laky a vzala mi z ruky ručník a šampon (sprchový gel jsme si půjčila od ní a ona odemne si půjčila šampon). "No tak co jsi po mě chtěl?"řekla jsem když Laky už zašla za roh.
z pohledu Seby
Nevěděl jsem jak ji to mám vysvětlit, jak ji to mám jako říct 'promin Emo za kluky jsou to totální kokoti ale ber to pozitivně aspoň jsme viděli tvoji kamarádku v podprsence?' ne takovej debil fakt nejsem tak jsem nakonec řekl ."No víš Emo já bych se ti chtěl omluvit za moje chování i za to kluku fakt mě to mrzí...."už jsme nevěděl jak pokračovat tak jsem se radši odmlčel. Ona ale udělala něco co jsem fakt nečekal ona mě obejmula a do ucha mi pošeptala "Omluva se přímá" a dalal mi pusu na tvář objetí jsem ji obětoval (ano stali jsme tam v obejeti před sprchami jak originální).
z pohledu Emy
Nevím co to do mě vlítlo prostě to byl reflex. Byla jsem velmi ráda, že se mi omluvil i když vlastě nebylo za co, ale to už je teď jedno právě teď si užívám ten úžasný moment jeho objetí a začínám si uvědomovat, že se do něj zamilovavám ještě víc než jsem byla před půl hodinou.Už si to konečně můžu přiznat, já Ema Laxová jsem totálně zamilovaná do Sebastiana Pilotse.
——————————————————
No nevím co bych napsala na konec, prostě doufám, že se vám tadle kapitola líbila a užíte si jí.
Chyby prosím přehlížet - děkuji.
Tak ahojky
Lenny
ČTEŠ
Friend-zone
Teen FictionEmě se posledních pár let lepí smůla na paty a zažívá ty nejhorší trapasy co snad můžou být, bude to tak i na táboře? Najde si tam nějakého kluka? Nebo kamarády?? Co když nebude oblíbená nebo bude ?? Přestane se jí nedařit? "Nesuď knihu podle obalu"