7.kapitola-Nepořádek jako po výbuchu bomby

59 4 1
                                    

Dlouho opravdu dlouho jsme přemýšlela jestli mám jít k nim do chatky nebo ne a být....jak se řekne na něj naštvaná bezdůvodně...ne zkusím to ale budu opatrná 😉

Holky jsi mě ani nevšimli když jsem odcházela, takže to bylo super...ale.. počkat vždyť ... já ani nevím kde....mají chtku

"Doprdele" řekla jsem nahlas. Naštěstí mě nikdo z vedoucích neslyšel, ale přece jenom moje vulgární vyjadřování někdo uslyšel.

" Copak se ti stalo že tak nadáváš?" ozvalo se kousek odemne, ale já přesně věděla kdo to je. Ano byl to on byl to Seba. Celkem jsem byla ráda že ho vidim, ale nevěděla jsem co mu mám na to odpovědět tak jsme mu na to řekla "Mmm..no.... víš já zapomněla tu tvoji mikinu na chatce a už se mi tam nechce vracet" no já vím že to není pravda ale nemohla jsem mu říct že nevím kde mají chatku to by bylo strašně trapný.

Ale jedno jsem nepochopila proč se kurva směje a proč nepřestává......ale ne... že bych se nějak strapnila řekla jsem něco divného ....vypadam směšně ?? počkat co mám vlastně na sobě ??

OMG to nemůže být pravda já mám tu jeho mikinu na sobě aha tak proto se tak směje. A najednou mi řekl" no pokuď se ti ta mikina tak strašně líbí že si ji chceš nechat tak si ji nech, ale jedno si řekneme, Emo nikdy si nebudeme lhát oky ?" a smál se dál.

" Oky, ale ona ta mikina je tak příjemna, že jsem na ni úplně zapomela že ji mám na sobě" musela jsem něco říct na svoji obranu.

"Tak víš co, nech si ji 😉" mrkl na mě a já se začervenala.
" Noo...mmmm... co kdyby jsme šly k nám do chatky a ja bych ti představil kluky ?" zeptal se mě a já s radostí svolila.

Šli jsme do chatky číslo 101, když jsme otevřely dveře tak jsem málem omdlela, OMG tam je ale nepořádek.

"No nechci nic říkat, ale dám nové pravidlo budeme k sobě vždy upřímní a abych začala máte tady ukrutný nepořádek" řekla jsem a začala jsem se smát, jeho to očividně taky pobavilo protože se taky začal smát.

Byla jsem ráda že můžu být v jeho přítomnosti a doufám že mě nebete jenom jako kamarádku nebo že se s klukama nevsadil to bych fakt nezvládla.

A než jsem si stačila srovnat myšlenky otevřely se dveře a v nich...

——————————————————
Hurá konečně nová kapitola, já vím strašně dlouho mi to trvalo než jsem napsala zase nějakou děsně krátkou kapitolu, ale poslední dobou nemám vůbec čas.

Doufám že se vám tato kapitola líbila za každý komentář nebo hvězdičku budu vděčná, nebo i za radu,  užite si zbytek dne.
Chyby prosím přehlížet děkuji:)
Tak ahojky
Lenny 😉
(a všimli jste si toho nedala jsem tam žádné obrázky jaká varianta se vám líbí více napište do kom. Tak ještě jednou - ahojky)

Friend-zoneKde žijí příběhy. Začni objevovat