Z pohledu Seby
když jsem se otočil najednou jsem ucítil jak se na mě lepi něčí rty "Ahoj miláčku jak jses vyspal ?" zeptala se mě ta osoba.
Konečně jsem zaostřil, ale to ne....stálá tam El...ne proč zrovna ona "Jo dobře díky, ale víš El my spolu..." než jsem stačil cokoly říct skočila mi do řeči.
"Ano máme spolu neuvěřitelný vstah" odpověděla mi, ale já jsem toho rychle využil a vyhrkl ze sebe "No ale mezi náma nic není mě se líbí někdo jiný" nevěděl jsem co mám říct a aby bylo jasno nikdo se mi nelíbí, jen jsem se jí chtěl prostě zbavit.
z pohledu Emy
Když jsem uslyšela ze Sebových úst že se mu líbí někdo jiný zalapala jsem po dechu a málem jsem se udusila rohlíkem.
Třeba myslí mě ...a třeba taky ne ....ale co když jo. Nevím radši to teď nebudu zjišťovat.
Konečně jsme vyrazili na chatku ani jsem si pořádně neztihala podívat jak 'princezna' mohla málem vybuchnout a jak se tam rozbrečela no kdyby Seba neměl kamarády jaký má tak by už asi neslyšel jak mu zařvala do ucha, proto ho radši kluci odtahly někam jinam ani nevím kam, ale za chvíli je půjdu hledat abych si s nima zase mohla pokecat.
"Ahoj kluci" řekla jsem po chvíli když už jsem je našla. Seděli kolem ohniště a bavili se o nějaké hře, no kluci co víc dodat. "Ahoj Emo čím jsme si zasloužili o tvoji návštěvu" řekl Harry a sebejistě se ušklíbnul. "Hahaha moc vtipný ale celkem jste mi chyběli tak jsem si s vámi chtěla zase pokecat" řekla jsem a ušklíbla se taky. "Oky tak pojď" obejmul mě kolem ramen Harry a šlo se k nim na chatku.
z pohledu Harryho
wow ta je tak strašně sexy musím ji dostat ta musí být jen moje! ale co když má kluka musím to zjistit. "Mmm...Laky??" zeptal jsem se jí když k nám přiběhla, že půjde s námi k nám a já toho využil a odvedl si ji za roh."No... Harry??" "Jen jsem se tě chtěl zeptat jestli Ema někoho má nebo ne?" šel jsem rovnou k věci nemám rád když se chodí kokolo horké kaše to opravdu nesnaším.
"No pokud vím tak já nejsem Ema takže mě se neptej ale ptej se jí, ale podle toho jak se chováš.... nevím jestli ti da šanci" odsekla mi a ve mě se začala vařit krev.
z pohledu Emy
"Kdo komu nedá šanci?" řekla jsem když jsem viděla jak je Laky napjatá a hned jsem ji dala ruku kolem ramen. "Ale nikdo nech to být" řekl Harry.
Vstoupili jsme, a do očí mě praštil zase nehorazny bordel (pro ty více dvojsmyslné lidi nepořádek), který tam měli větší nez předtím, vzdychla jsem a řekla.
"To si ze mě děláte snad prdel máte tady ještě větší nepořádek než když jsem tu byla naposledy" a ohnula jsem se a sebrala první věc co byla predemnou "Tak to už vážně přeháníte" zasmala jsem se a mezi prsty roztáhla boxerky.
Najednou jsem uviděla jak se Laky drží aby nechytla záchvat smíchu a Seba červený jako rajče ke mě jde a bere mi boxerky z ruky.
"No...mmm...ty budou nejspíše moje, a abych ti to vysvětlil byla tu El a vyhodila mi celý kufr aby zjistila s kým chodim nebo kdo se mi líbí naštěstí to nezjistila" a to už se Laky neudržela a vyprskala smichy a svalila se na postel.
Když dopadla nevím proč ale rychle se zvedla a nazvedla polštář "Neee to nedělej" zařval Matty, ale to už bylo pozdě Laky nazvedla polštář ještě víš a uviděla tam dva pytlíky plné...no spíš přetékající KONDOMŮ.
-----------------------------------------------------------
Tak máme tu novou kapitolu která ma skoro 1 000 svov.
Užíte si víkend.
Doufám že se vám to líbilo.
A chyby prosím přehlížet.
Tak ahojky
Lenny
ČTEŠ
Friend-zone
Teen FictionEmě se posledních pár let lepí smůla na paty a zažívá ty nejhorší trapasy co snad můžou být, bude to tak i na táboře? Najde si tam nějakého kluka? Nebo kamarády?? Co když nebude oblíbená nebo bude ?? Přestane se jí nedařit? "Nesuď knihu podle obalu"