5. kapitola- To se nedá prostě odmítnout

89 5 4
                                    

"Au" vzlykla jsem, protože jsem spadla na zadek, který mě teď extrémně bolel.

"Jsi v pořádku" ozvalo se vedle mě. Zvedla jsem hlavu, abych se podívala koho jsem srazila.

"Jo jsem" potichu jsem odpověděla.

"Promiň mě to tak strašně moc mrzí" starostlivě na mě mluvil klučičí hlas.

Konečně jsem zvedla oči ze země a podívala jsem se na něj, ale to nééé...to přece nemůže být pravda.....nademnou se skláněl ten kluk kterého jsem viděla v autobuse.

" Promiň já se ti ještě jednou omlouvam nekoukal jsem se na cestu" řekl mi ten fakt sexy kluk.

"Jo jsem, ale bolí mě to místo na kterém se sedí" řekla jsem s úsměvem na tváři a očividně jeho to taky pobavilo, protože se začal smát se mnou.

"Jak se jmenuješ? " zeptal se mě s jiskřičkamy v očích.

"Ema "odpověděla jsem mu, ale on trochu znejistil, tak jsem rychle dodala " A jak se jmenuješ ty?"

"No, zaprvé jmenují se Sebastian, ale všichni mi říkají Seba, a za druhé předem vím že na mě budeš naštvaná a tak se ti za to omlouvam a proto bych tě chtěl pozvat k nám do chatky na usmířenou a představím ti mé dva kamarády. Ale abych se teda přiznal a doufám, že moje smrt nebude tak bolet jak jsi říkala.....mmm..jak začít....nooo...já jsem ti dal na sedadlo tu žvýkačku."

No to si ze mě dělá snad prdel. Kdyby nebyl tááák sexy a tak milý tak bych ho na mstě zabila, ale on je moc opravdu moc hezky, že mu to musím odpustit .

" No abych pravdu řekla naštvaná na tebe jsem protože jsi mě strašně strapnil, ale příjmám, přijdu k vám na chatku a teřeba ti to i odpustím, pokud se tam budu dobře bavit" řeka jsem mu, a on udělal to co jsem opravdu nečekala.....on...

——————————————————

Konečně je tj další kapitola.
Předem se omlouvám za chyby.
Užité si prázdniny .
Tak ahojky
Lenny

Friend-zoneKde žijí příběhy. Začni objevovat