A v nich se objevili nějací kluci. "Čauko kluci todle je Ema" řekl Seba a popostrčil mě trochu do předu. "No kamo to tě ještě nezabila jo?" začal se smát jeden z nich a já se začala červenat jak něco.
"No proto je tady, víš Tony, aby mi to odpustila, no ale abych neodešel od tématu todle je Tonny" a ukázal na kluka který měl snapback bílou košili a upravené vlasy hnědé barvy které ukrýval od čepicí.
"Todle je Matty a jen abych tě upozornil je dost bláznivý co si vezme do hlavy to udělá " a ukázal na kluka který se teď smál jako by viděl něco fakt směsného, měl taky hnědé vlasy ale spíše trochu rozcuchanějši než má Tonny.
" a na konec je tu Harry je to super kluk a ještě lepší kamarád ale je trochu namyšlený ale musíš ho lépe poznat a pak to pochopíš." dořekl Seba a naposledy ukázal na posledního kluka, který byl také velice hezký, ale ne tak jako Seba měl také hnědý vlasy a nazelenalou košili.
"Tak a toto je celý naše parta chceš se k nám přidat ??" zeptal se Matty.
Sama sebe jsem se zeptala jestli to má vůbec cenu nebo jestli si ze mě nedělají pořad srandu, ale všichni vypadali tak vážně že jsem přikývla."Oky, ale musíš se s námi dělit o všechny tajemství a samozřejmě i o chlast jestli máš" ale to už nikdo z nás nevydržel a začali jsme se smát.
Najednou se zase otevřely dveře a v nich stala teď už ženská postava."Ahoj Sebo .... počkat.. co tady dělá tadle ta.!!Co to má sakra znamenat!?!" vykřikla a já si už konečně všimla kdo to je. Byla to princezna, nebo jak si ona říká Eliška. Proč ona, musím už konečně zjistit co má ona a Seba společného.
" Ahoj El" řekl Matyáš už tak rudé princezně která se na něj dívala jako by ho chtěla vidět mrtvého v kolika kilometrech pod zemí.
" A co ty tady vlastně děláš?? " podívala se na mě " Mmm....no... já..." "Ona se stratila tak jsem ji chtěl představit kluky aby tady znala víc lidi." rychlé mi skočil do řeči Seba abych něco neprozradila
" Tak to je dobře ty můj Sebíku půjdeme se spolu projít??" vyhrkla že sebe ta barbína.
"No víš já jsem slíbil Emě že tu s ní něco doreším a pak uvidím dobře ??" řekl Seba
"No dobře Sebíku pak příď k nám a půjdeme se projít k jezírku." řekla 'Eliška' a odběhla.
"No konečně si ses ji zbavil " řekl Tonny " Ta vám dala teda zabrat "
"Počkat proč nám ?? " vyhrka jsem že sebe "Noo.... to víš...
-----------------------------------------------------------
Konečně další kapitola doufám že se vám bude líbit.
Za každý názor i hvězdičku budu vděčná.
Tadle kapitola je kratší a navíc se mi ani moc nepovedla chtěla jsem jí napsat úplně jinak ale nic jiného mě nenapadlo.
Tak ahojky a chyby prosím přehlížet😉
Lenny
ČTEŠ
Friend-zone
Teen FictionEmě se posledních pár let lepí smůla na paty a zažívá ty nejhorší trapasy co snad můžou být, bude to tak i na táboře? Najde si tam nějakého kluka? Nebo kamarády?? Co když nebude oblíbená nebo bude ?? Přestane se jí nedařit? "Nesuď knihu podle obalu"