6.kapitola-je to pravda nebo ne?

72 5 0
                                    


on...mě objal.😍 Byla jsem z toho ták naměkko, že už jsem ho moc nevnímala. Ještě tomu chyběla pusa a bylo by to jako v romantickém filmu.

Když mě od sebe odlepil tak se mě zeptal " A Emo kam jsi vůbec šla ?" "No šla jsem si pro mikinu začala mi být totiž ukrutně zima

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když mě od sebe odlepil tak se mě zeptal " A Emo kam jsi vůbec šla ?" "No šla jsem si pro mikinu začala mi být totiž ukrutně zima."
"No a odpustila bys mě to rychleji kdybych ti půjčil moji ?" řekl mi a v naději, že ji přijmu si ji začal rychle svlékat a dávat ji mě na ramena.

Takže abych se vrátila do reality tenhle kluk, tenhle Seba nejenom, že mě pozval k němu do chatky ale on mi i půjčil i jeho mikinu která mě teď hřála jak něco

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takže abych se vrátila do reality tenhle kluk, tenhle Seba nejenom, že mě pozval k němu do chatky ale on mi i půjčil i jeho mikinu která mě teď hřála jak něco .

"Děkuji ale to jsi tak nemusel" vyhrkla jsem že sebe i když tu mikinu bych mu fakt nedala nazpátek. " Ale to je v pořádku hlavně, že jsi v teple" mrkl na mě a odešel.

aaaaa ten je taak milej doufám, že to nedělá že je mu  mě líto ale dělá to že se mu třeba líbím nebo něco takového.

Stálá jsem tam asi  deset minut než za mnou přišly holky " Co se ti stalo Emo?? zeptala se mě Laky.

"No...mmm jak vám to mám říct...no..já jsem se potkala se Sebou...a..." než jsem to stačila dpovědět skočila mi Laky do řeči.

"Počkat ale todle není tvoje mikina!?! Kdo ti ji dal ...... no hlavně mi neříkej že Seba "

"A nejen to " vyhrkla jsem že sebe.

"Pozval mě k nim do chatky, protože to byl on kdo mi dal tu žvýkačku na  sedadlo a chtěl se mi tak omluvit..."

"No počkat doufám, že jsi to nepříjmula?" řekla mi Nikol "A proč bych nemohla ?" řekla jsem.

"No víš Seba většinou holky využívá aby je dostal do postele, nebo se vsadí s Mattym nebo Herrym nebo s Tonnym, třeba aby se s tebou obejmul nebo tak něco, nechci nic říkat, ale já
je znám dýl jak ty a oni se nezměnily, mě samotnou předminulý rok napalili tím, že Tonny dělal jak moc mě miluje a přitom to byla jenom sázka, v tu chvíli když jsem na to přišla mi bylo dost mizerně 😞" řekla nám Nikol a vypadala že začíná popotahovat, tak jsme se jí radši už nic nesnažili rozlmuvit ani nic říct a tak jsme prostě odešli do chatky.

——————————————————

Jestli vás zajímá, co se stane s Emou a Sebastianem tak si počkejte na další kapitolu.
Třeba ji taky napálí jako ostatní nebo že by to byla něčím jiná ??
Já vim je to napínavé, ale doufám, že to bude stát za to čekání :)
ahojky
Lenny

Třeba ji taky napálí jako ostatní nebo že by to byla něčím jiná ??Já vim je to napínavé, ale doufám, že to bude stát za to čekání :)ahojky Lenny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Friend-zoneKde žijí příběhy. Začni objevovat