z pohledu Emy
"Počkat Matyáši to je tvoje ??! to chceš jako všechno použít?? si děláš prdel ne!?!" řekla Laky.
"No víš něco použiji já a něco prodám nebo dám nějaký klukům nechci nic říkat, ale někdy si to odmne vezmou i vedoucí" řekl a tvářil se hrdě.
"Oky, tak my asi, už půjdeme k nám" řekla jsem a držela jsem se abych se nezačala smát.
z pohledu Seby
Když holky odešly všichni se cítili no..... tak nějak trapně "Mmm kluci co kdyby jsme si tady aspoň trochu udělali pořádek aby jsme se zase neocitli v takové trapné situaci jako teď" řekl jsem.
"No nebylo by to špatný, ale musím rychle někam schovat svoji zásobičku" řekl Matty. "Hele nedáš mi rovnou dva??" zeptal se ho Harry a já na něj koukal jako kdyby spadnil z jahody.
"Ále tady si chce někdo zvrzat kopak je ta nešťastná??" provokoval jsem ho ,ale to jsem asi neměl říkat, protože mi přilétl na obličej polštář a já to nečekal tak jsem spadl.
Začali jsme se smát a konečně dostal Harry dva kondomy a odešel nevím kam a řešit to snad ani nechci 😉.
z pohledu Emy
"Cože jsi to řekla??"s udiveným výrazem jsem se zeptala, když mi řekla že mluvila s Harrym o mě. "Mmm no nevím to jistě, ale řekla bych, že tě chce, protože se mě zeptal jestli nemáš kluka " řekla mi no a my nemohli jinak a začali jsme se smát.
Nikol ještě na chatě nebyla takže jsem toho využila a zeptala se jí "No když odejdu od tématu, chci se tě na něco zeptat no.... tobě se tu někdo líbí?".
Uviděla jsem jak je její oči podivaly na podlahu a její pusa se usmála"Ale no tak vždyť si vždy říkáme pravdu ne?"řekla jsem ji s psím obličejem.
"Dobře dostala jsi mě" řekla "líbí se mi ...no víš...."
"oky když mi to řekneš ty řeknu ti to i já oky?" nabídla jsem ji "Tak dobře líbí se mi...no ...Tonny" usmála jsem na mě "coo?? vážně?? " zeptala jsem se jí.
"Jo je to venku a teď ty" řekla mi "Dobře mě se líbí ......(nevěděla jsem jestli ji to mám říct i když je to moje nejlepší kamarádka bránila jsem citům, ale mě srdce odpovědělo jinak) ...líbí se mi Seba"
"Holka ty si ze mě snad střílíš, vždyť je to ten nejžádanější kluk z celého tábora a navíc má na něj spadeno ta mrcha Gastonská takže si moc velké naděje nedělej" řekla mi upřímně.
"Já vím, ale když on ji řekl, že.... se jí líbí někdo jiný tak třeba...." popotahla jsem a začaly mi po tváři stékat slazy. "A ty myslíš že tebe, ale zlato " řekla a objala mě sice je o rok mladší jak já, ale je to prostě ten nejlepší člověk na světě.
Najednou se otevřely dveře a v nich stal....ne on zrovna ne....ne teď když jsme obě naměkko.
"Čauko holky co vám je?" zeptal se "Ahoj ale nic " odpověděla Laky Harrymu "Aha..no mužů s tebou mluvit Emo?" jeho otázka mě zaskočila "Já nevím proč?" a utřela jsem si z tváří slzu co mi ještě po ní tekla.
"No víš já s Emou musíme teď něco dorešit nemůže to chvíli počkat?" zeptala se ho Laky.
"Tak oky za chvíli dýštak přijďte zase k nám" odpověděl a odešel .
"Tak co poděkuješ mi ?" řekla mi Laky "A za co ?" zeptala jsem se jí. "Za to, že ses nemusela vyspat s ním?" "Cože?" vyhrkla jsem "No tys neviděla jeho kapsu měl tam vidět kondom?"
"No, ale ten třeba nemusel být na mě a já s ním bych nikdy....brr už teď je mi z toho blbě!" řekla jsem trochu víc nahals a zase se otevřely dveře a v nich.....
------------------
Tuto kapitolu bych chtěla věnovat Anet432
Protože bez ní bych se na tomhle táboře nezažila to co jsem zářila (lol nedává to apsolutne logiku).
No velice vám děkuji za sledovanost a mejte se hezky.
Vsimate si jak jsem to rychle vydala poděkuje Anet432 že mě vyhecovala.
Tak ahojky
Lenny
ČTEŠ
Friend-zone
Teen FictionEmě se posledních pár let lepí smůla na paty a zažívá ty nejhorší trapasy co snad můžou být, bude to tak i na táboře? Najde si tam nějakého kluka? Nebo kamarády?? Co když nebude oblíbená nebo bude ?? Přestane se jí nedařit? "Nesuď knihu podle obalu"