"No... víš....ona si myslí, že ji mám rád nebo tak něco, protože jsem se jednou vsadil s klukama, že jeden den mám předstírat, že ji mám rád a ona byla zrovna diskotéka takže jsem s ní musel i tancovat a od té doby, už to bude asi rok, si myslí že se mnou může nebo bude nebo prostě něco takového mít, ale já ji přitom nemám rád je jako lepík lepí se na mě už pěkně dlouho, ale sazka byla sazka." řekl smutně Seba, ale uviděla jsem v jeho očích naději, že se jí už snad tento rok zbavi.
"Víte co" řekl Harry a vytáhl z kufru dvě vodky " pořádně se na to naše kamarádství a začleněni do party napijeme " a hned jednu otevřel a napil se a poslal ji do kolečka první se napil Tonny a pak Seba já a na konec Matty.
Takhle to šlo pořad dokola až došel alkohol a všichni se začaly tlemit jako kdyby jsme byly totálně zhulení (to jsme ZATÍM nebyli ! )
Ani jsem nepostřehla že jsem usnula vzbudila jsem se asi hodinu před budíčkem....ale počkat....kde to kurva zase jsem ?!? Já jsem snad usnula u kluků na chatce, po dlouhém přemlouvání jsem se uklidnila a otočila jsem se na bok lehla..... ale to snad ne ....on.....on....tam....on tam...ležel Seba......a opodál Tonny a ostatní, co se tady sakra stalo. Až na strašnou bolest hlavy si nic nepamatuji.
"Dobré ráno Emo, jak ses vyspala ??" zeptal se mě Seba asi toho tolik nevipil jako já takže je v pohodě a asi i ví co se stalo. "Mmmm Sebo mám totálně temno co se večer stalo řekneš mi to a proč jsem tady vůbec přespala a nešla jsem spát k holkam k nám na chatku" začala jsem vyzvídat protože mě to opravdu zajimalo.
"Noo...tak čím bych měl začít....?? Vypili jsme asi pět flašek a Tonny lil do tebe jednu za druhou no a ty ses asi po polovině pátý flašky opřela o moje rameno a začala jsi pěkně odfukovat tak jsme si tě rady nechali, neboj po pěti minutách jsme usli i my no a teď jes probudila vedle mě a za půl hodiny máme rozvvičku a pak půjdeme na snídani...." odpověděl mi Seba.
"Oky to stačí díky a neříkala jsem něco ze soukromí doufám ??" " Ne jen jsi řekla, že se ti líbí jeden kluk který si tě vůbec nevšímá, až teď poslední dobou začal, ale jméno jdi neřekla jen ses culila jako rajčato.
"Aha ...no tak ja radši půjdu. Tak čau na snídani." řekla jsem a objala jsem ho.
Z pohledu Seby
Když odešla cítil jsem se tak nějak prázdný tak jsem radši vzbudil kluky, abych tady zahnal to děsivé ticho co zbylo po Emě když odešla je to fakt super holka asi začnu přemýšlet, že přehodnotim názor, že kluk s holkou nemůžou být kámoši, protože Ema je jiná ale musím zjistit v čem.
"Hej Týno vstavej jinak ti sežeru ponožky" zařval na na celou chatku Matty a já už se neudržel a začal jsem se tlemit na celý tábor.
Konečně se kluci vzbudili a konečně jsme mohly na snídani. Sedl jsem si a najednou jsem ucítil jak se kolem mého krku něco vine......
-----------------------------------------------------------
Konečně o dlouhém týdnů tu máme další kapitolu, předem se omlouvám za chyby a za to jak to dlouho trvalo.
Užité si příběh.
Tak ahoj
Lenny
ČTEŠ
Friend-zone
Fiksi RemajaEmě se posledních pár let lepí smůla na paty a zažívá ty nejhorší trapasy co snad můžou být, bude to tak i na táboře? Najde si tam nějakého kluka? Nebo kamarády?? Co když nebude oblíbená nebo bude ?? Přestane se jí nedařit? "Nesuď knihu podle obalu"