16.kapitola - Jiný život ???

43 7 0
                                    


z pohledu Emy

Ráno nás s Laky probudilo bouchání na dveře a řvaní "Kurva, otevřete ty zkurvený dveře!!" zařval na nás klíčící hlas. Po pomaloučku jsem po špičkách šla  až ke dveřím a pootevřela jsem je a najednou na mě spadl Seba.

"Co tady kurva děláš ? Ty jsi opilý?? Kde jsi vzal ten alkohol ??" vyptávala jsem se ho, protože byl strašně cítit po alkoholu "Ale, mmmm, co jsem to chtěl, jo ,mmmm oni, oni ti to řekly, že je to pravda?" zeptal se mě. "A kdo mi co řekl ??" zvýšila jsem na něj hlas a položila jsem ho na Nikol postel, protože ona  se bezdůvodně zbalila a odesla o chatku vedle, nevím proč odešla třeba ještě přijde, ale teď na její posteli leží seba a vypadá to, že bude zvracet.

"Mě je špatně!?!" řekl a já mu řekla s ironií v hlase "Oky tak se tady vyspi a ráno si promluvíme teď si, ale ještě vem tenhle prášek je na migrénu aby tě ráno nebolela hlava a aby jsi nezvracel ale pochybuji při tvé dnešní spotřebě alkoholu, že nebudeš mít kocovinu"

"Dik"

Řekl a zapil prášek ale teď už vodou. "A proč ses vůbec tak strašně zřídil ?" "To ty ..."zašeptal a usnul. "Počkat proč já za co já můžu ....Sebo??" ale ten už spal jak když ho do vody hodí.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Ráno

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

z pohledu Seby

Ráno mě, ze říše snů probudila písnička kterou zpívaly dvě dívky

Cause I know I can treat you better
Than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
And all on your wasted crime
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can

Better than he can
Better than he can

Give me a sign
Take my hand, we'll be fine
Promise I won't let you down
Just know that you don't
Have to do this alone
Promise I'll never let you down

pomaloučku jsem otevíral oči a uviděl jsem Emu jak je ke mě otočená zády a nemá tričko jenom podprsenku a kraťasy, hledala asi v kufru tílko. Na jedné ze tří poslelí seděla Laky a byla na telefonu a něco si asi psala.

Jakmile si Laky všimla, že jsem vzhůru odložila telefon a zavolala šeptem na Emu

"Emo už se vzbudil"

Ema si vzala tílko a otočila se na mě s nečitelným výrazem na tváři.

"Jak ses vyspal?" řekla drze.

"Celkem....počkat a proč jsem vůbec spal tady ?"

"Ty si nic nepamatuješ??" zeptala se mě s otazníkem v očích.

"Ne. A měl bych??. Jenom vím, že jsem vzal z kufru tři flašky alkoholu no a pak jsem pil a pak mám díru. Jak jsem se sem dostal a co jsem říkal?" řekl jsem a celkem jsem se styděl, protože je to pěkný trapas.

"Je to za náma tak to neřes oky?" řekla mi a pohladila mě po tváři.

"Dobře" nevím prostě mi to nedalo a obejmul jsem ji, ale ona mi obejít neopětovala a proto jsem se odtáhl a změnil téma.

"Jen mi pořád nedává logiku, že nemám kocovinu" tato otázka mi pěkně dlouho vrtala v hlavě.

"Včera jsem ti dala prášek aby ti nebylo tak špatně " řekla a zasmala se a k ní se přidala Laky.
Nechápal jsem proč se zase smějí ale to teď nebylo tak důležitý, jenom doufám, že mě nějak nezdrogovali to by bylo hodně ...... radši nic svoje zvrácené myšlenky si nemám pro sebe.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

před snídani

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Když jsem odešel z jejich chatky začala se Ema chovat tak nějak, chladně nevím pročy ale teď mám hlad a půjdu radši na snídani.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

po snídani v chatce

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Po snídani jsem byl unavený tak jsem si šel lehnout, ale to mě před chatkou nemohl čekat dárek. Dárek v podobě El.

"Co tady jako děláš ??" začal jsem se trochu nepříjemným hlasem ptát.

"To se ani nemůžu podívat na mého kocourka ??" řekla mi a oblizla mi špičkou jazyka krk a poté ho začala líbat.

Nepřemýšlel jsem nad tím kdo a co všechno mi už provedla a nejen mě ale i ostatním, prostě mě to dohánělo k šílenství nepřemýšlel jsem nad tím jestli k ní něco cítím nebo jestli něco cítím k někomu jinému teď jsem myslel jen na jedno a to je SEX......

—————————------------—————

Tak po velice dlouhé době tu máme zase další kapitolu, začíná to být pomalu nepochopitelné a zvrácené, ale doufám, že se v tom ještě trochu orientujete. Předem se omlouvám za chyby a překlepy.Pokud máte nějaký komentář nebo poznatek nebo cokoli určitě ho dejte do komentáře nebo mi i můžete napsat váš názor na přítomný děj toho příběhu, nebo jak si myslíte, že to dopadne.

Tak ahoj
Lenny

Ps. Mám vás ráda a děkuji všem co mě podporují :*

Friend-zoneKde žijí příběhy. Začni objevovat