8.

2K 176 33
                                    

"Ty jsi gay?" Vyjekne Louis ve stejnou chvíli jako Harry;

"Omlouvám se!" Tváří se do toho velmi vážně.

"Ne, já nejsem,nebo asi jo, já nevím, měl jsem jeden vztah s klukem a ten nedopadl zrovna dobře, víš? Sakra! Měl bys asi jít. " Řekne Harry a zvedne Louise tahajíc ho ke dveřím.

"Ještě jednou se omlouvám, pokusme se na to zapomenout, já nechci kvůli mojí blbosti o tebe přijít. Teda, na to je teď už asi pozdě,ale pokud ti to hodně vadí, tak pochopím, když se s mnou přestaneš bavit." Harry skloní svůj smutný pohled k zemi. Mrzí jej, že přijde o Louise. Cítil se s ním perfektně a věděl, že takový je Louis jenom s ním. K ostatním ukzauje tu  nic-mě-nezajímá stranu.

"Hazz, klídek," chytne Louis Harryho ramena a silně s ním zatřese.

"Nic se nestalo, je to v pohodě!" Louis se usměje a poplácá Hazzu přes rameno, než jej pustí a začne si nazouvat svou černou obuv, která už ne tak moc popisuje jeho mysl.

"Tak zítra!" Navlékne se do budny a zmizí za dveřmi.

Harry je příjemně překvapen. Louisovi to nevadí. Louisovi nevadí, že je gay. Sice se nepřiznal úplně, ale i tak, nevadí mu to, tak celá pravda už nemůže vadit vůbec.

-

"Louisi," zeptá se Harry další den Louise.

"Jop?" Pohlédne na něj Louis a pokusí se úsměv, který se mu díky včerejšímu zjištění povede vykouzlit.

"Platí to, Teda? Půjdeš se mnou na ten oběd k mé rodině?" Harry se na Louise dívá s nadějí v očích, ale myslí si, že Louis po včerejší záležitosti odmítne.

"Haz, víš, že jsem to slíbil! To víš, že ano!" Harrymu se blískne v očích a roztomile zatváří. Louis má co dělat, aby ho neumačkal.

"A Lou? Já se fakt omlouvám za ten včerejšek. Jsi skvělý, že se na mě nezlobíš. Víš, on to byl skrat. Nevím, co to do mne vjelo." Harry sklopí pohled a Louis protočí očima.

"Hazz," zvedne mu bradu za své prsty a Harrymu se hlavou prožene myšlenka, k čemu všemu by byly užitečné.

"Kolikrát jsem říkal, že se nemáš omlouvat?" Louis to při pohledu na to malé roztomilé štěně nevydrží. Nikdy nedělá první kroky, ale teď cítí, že když jej neudělá, tak pak už nikdy.

Sladce se na Harryho usměje a prohrábne mu rukou kudrlinky. Následně se k němu skloní a políbí jej.

"Mně to rozhodně nevadí," zašeptá do jeho rtů, když se odlepí. Harry se na něj zařazeně podívá a v hlavě mu ti začne silně šrotovat.

Louis tě políbil a pak řekl, že mu to nevadí.... On, Louis! Louis je na tom stejně! Už nemusíš jen snít!

"Ty jsi taky-" Harry nic neřekne, jelikož Louis přiloží jeho prst na Harryho rty a přeruší jej přikývnutím. Pak jej opět políbí, ale nyní spolupracuje i Harry.

"Nevydáme se na cestu k vašim? Než tam dojedeme, budou dvě. Zavřeme dřív," Navrhne Louis po odtáhnutí a Harry přikývne, pokládaje si na rty prst. Jakoby se chtěl ujistit, že na nich opravdu byly i ty Louisovi.

Z krámu vyjdou drže se za ruce, směrem k autu, které si Harry půjčil od svého kamaráda. Nechtěl před Louisem vypadat jako chudák, který jezdí autobusem.

Harry s Louis vystoupí před malým útulným domem, jenž Harry dobře poznává. Harry se chce opět chytit, ale je nemůže, jelikož mu někdo skočí na záda a zakryje oči. On osobu pozná podle její parfémové vůně. Jak by taky nemohl, když s ní stravil pár měsíců jeho života?

"Lottie?!''

The Shoes/LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat