The Shoes

1.4K 68 4
                                    

12 ​285. Přesně tolik slov sčítá celý příběh. Plně si uvědomuji, že to není moc, zvláště, když vemu k úvahu to, že kapitoly byly s rozdílem i měsíc po sobě, a mají v průměru 550 slov.

První kapitola vyšla 20.8.2016, s nápadem jen na první tři díly. Poté to postupovalo s lehkým přemýšlím. Co vlastně se bude dít? A podle toho to vypadá. Zmatek. To je přesně to slovo, jak bych tento příběh poslala. Byl pro mne experimentem z více úhlů pohledu;

První zvláštní věcí pro mně byl námět. Larry, gay, povídky. Již předtím jsem milovala celý tento fandom plný shipperů a já nemohla odolat pomyšlení, že bych taky něco zkusila. Přestože mám překlad povídky Boxer & Panties (na tu se rozhodně podívejte, přestože aktualizace byla naposledy v říjnu. Budu pokračovat velmi brzo!) tak jsem chtěla něco vlastního, kde bych nemusela věčně psát, že vše vyřídím autorce. A tak se vyklubalo The Shoes.

Druhá věc je, čas a pohled příběhu. Pohled ze třetí strany, neboli er forma byla pro mně ověřená jen trošku a byla jsem nejistá. A čas, přítomný čas, to byla úplná novinka. Vždy jsem psala jen v minulém a občas, když si nyní po sobě přečítám, tak vidím, že mi to někde ujelo a přeci jen tam je ta minulost.

A poslední věc, ta nejdůležitější pro mně. Vaše ÚŽASNÁ odezva na příběh. Chtěla bych poděkovat všem, kteří komentovali, hlasovali nebo si jenom přečetli. Nikdy jsem neměla během psaní příběhu takovou odezvu, jako zde. A já nemám slov. Jste perfektní. Jediná věc, co se mi dere na jazyk jsou jen slova díků. Děkuji, děkuji, děkuji, děkuji, děkuji. S radostí na tváři jsem pokaždé rozklilka komentář a s úsměvem četla, jak mě podporujete a prostě, nechce se mi tomu ani věřit.
Ty největší díky patří hlavně Fiarie a TerezaMikeov3. Vy jste mi daly nejvíce "pohonu" a "donucení se" napsat něco nového.

To jen díky vám máme skoro 4 tisíce přečtení a 750 hvězdiček. Bez vás by tady ani tento příběh nebyl.

A abych řekla pravdu, nechce se mi s Harrym, Louisem a jejich krámkem loučit. Nějak mi přirostli k srdci a občas mě napadne, že přesně to je ten důvod, proč mi trvalo přidávat díly. Nechtěla jsem konec. Ale ten přišel, tak jako vždy a u všeho, teď. Po sedmi měsících. Je mi z toho smutno, ale abych se z konce alespoň trochu zveselila, mám nový příběh- Wedding Day, a budu velmi ráda, když mu věnujte alespoň pohled.

Ještě jednou všem děkuji, za všechno. Vážím si toho nesmírně moc.

20/8/16- 18/3/17 ❤

Naposledy se tady s vámi loučím a doufám, že se uvidíme u WD.

Kajusssska. ❤

The Shoes/LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat