14.

1.9K 130 12
                                    

"Louuuuuu!" Vřískne Harry, když stojí křečovitě před dveřmi malého bruneta a strom, jen o kousek větší než je on sám opře vedle dveří, jelikož toto fakt už neunese.

"Minutku!" Ozve se křečovitě z bytu a Harry se ušklíbne. Sám sotva utáhli tu velkou kupu dřeva a nedovede si představit, jak by to táhl jeho milý, i když to ještě před pár minuty byla obrovská hádka, kdo pro něj dojde.

Louis a Harry se již před pár dny dohodli, že tyto Vánoce budou slavit společně, protože přeci jen, pár tvoří sice jen dva a půl měsíce, ale jsou spolu a mají se rádi. S tímto nápadem přišel Harry, protože ví, jak se věci s Louisem mají a on slíbil, že promění Louisův svět do lepších barev. Takto musí začít. Ukáže mu pravé kouzlo vánoc.

"Říkal jsem ti, že si máš vzít klíče," protočí oči Louis, jakmile odevře dveře, ale neodolá a dá Harrymu, stále stojícímu v bundě pusu.

"Já vím, ale znáš to... Já a moje paměť," ušklíbne se Harry a ustoupí,aby si mohl sundat bundu.

"Hmmmm, ale taky jsme mohli jít koupit ten pitomý strom dříve než na štědrý den, když jsme věděli, že budeme slavit spolu," nad slovem slavit oči. I přes to, že má narozeniny a nastal pro většinu lidí nejhezčí den v roce, Louis ho vnímá tak, jako každý jiný.

"Nekruť těmi oči, já tě viděl! Já tě ty Vánoce naučím mít rád," kudrlince šlehají z očí blesky a tak se Louis raději odklidí do obýváku, kde je jen pár chvil, dokud ho opět nezavolá hlas jeho drahé polovičky.

"Zlato, já tě tady asi potřebuju," pronese, když neví, jak strom protáhnout dveřmi.

"Magore blbej, " špitne Louis ze srandy k Harrymu, ale ten ví, že to nemyslí vážně. Louis ho má rád. Přinejmenším.

"Pojď prosím tě, stojan je už v obýváku," hodí Louis Harrymu cestu a vydají se společně zasadit strom do stojanu.

"Bacha, ať na tebe ten strom nespadne, to bych byl docela nešťastný. Přišel bych jak o přítele, tak o vánoce," ušklíbne se Harry a přejde ke svému nízkému příteli, který stojí na židli a snaží se na špici stromů nasadit velkou hvězdu. Je rád za to, co dokázal za tak krátkou dobu. Ještě včera večer jeho Louis měl plnou pusu řeči o tom, jak by bylo lepší dělat, že dnes nejsou žádné vánoce, natož jeho narozeniny. Lehce Louise chytí a počká až ji nandá. Je tak šťastný, během zdobení stromku se Louis začne usmívat a dokonce měl Hazz šanci slyšet Louiho, jak si tiše prozpěvoval koledy, které kudnráč pustil, aby naladil atmosféru, což se mu povedlo.

"Je tam," usměje na Harryho a židle zapříčiní, že na Harryho zhlíží z větší výšky, čehož využije. Políbí jej a je to úplně poprvé, co si při jejich polibku nemusí stoupat na špičky.

Harry polibek prohloubí a lehce Louise ze židle sundá. " Ještě bych málem zapomněl," špitne mu do rtů, ukradne si polibek ještě před tím, než se odtáhne a odběhne do Louovi ložnice.

Louis nechápavě odtáhne židli na své místo v kuchyni u stolu a možná si uvědomí, že je nakonec dobře, že to dále nezašlo. Ještě není připraven.

"Na," hodí Harry před Louise krabici. "Všechno nejlepší, sluníčko," usměje se hřejivě.

"Hazz, já ti říkal, že-" Louis nechce přijmout.

"Nee, prostě to otevři. Zvykni si, že já jsem tvůj velký přítel a budu si tě rozmazlovat.  A na tvé narozeniny a vánoce trojnásob," zatočí záporně halavou a dá mu lehký polibek.

"Ale já jsem starší," zakření se Louis začínaje otevřít krabici a poukáže tak na fakt, proč vůbec tento dárek dostal.

''To jsi, ale tak jsi o halvu a půl menší," uvede Harry na pravou míru a usměje se, tak i Louis.

"Hazz, děkuju," zamumlá Louis okouzlen svým dárkem. Dostal boty. To, co jeho a jeho lásku spojilo dohromady. Obuv.

Ale je to jiná, než si zvykl nosit. Sice to jsou Vans, ale bílé. Čisté a bílé jako Harryho mysl.

"Ta barva proto, abys už nemysel tak zle," usměje se a nečeká, co Louis udělá. Ten se na něj vrhne a začne jej vášnivě líbat.

"Hmm, Loui, jeslti ti nechceš, měl bys zastavit, kotě," zapřede a strčí ruku Louovi pod triko, hraje si s jeho bradavkami.

"A co když to chci? Přemýšlel jsi někdy o prvním sexu u vánočního stromku?" Zahihňá se aHarty svého kluka nepoznává. Už nečeká, strhává z něj věci a nahého, on sám jen v džínech, jde na zem.

"Nemám gel," zanadává si kudrnlinka.

"Sli-ny," zavzdychá tiše Louis a Harry neváhá. Pustí se do zadečku své lásky.

"Zastrčím prst, ano lásko? " Řekne Harry, když si myslí, že sliny by mohly stačit.

"A-ano, bože!" Harry zastrčí dva prsty a začne prstit zadeček jeho přítele.

"Jsi přípravný, lásko?" Zeptá se s obavami Harry.

"Ano, jako nikdy vice, dělej, už zasuň!"  Zakřičí Louis a Harry si je jistý. Začalo něco, co ještě akorát upevnilo jejich vztah....

THEERE- všem přeji krásné vánoce ❤❤

#HappyB-DayLou❤❤

The Shoes/LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat