Bouchání na dveře. To je přesně ten zvuk, co zbudí unaveného Louise, který má plně červené, podlité a skleněné oči od breku.
"Doprdele Louisi, přísahám, že jeslti jsi si něco udělal, tak tě zabiju ještě jednou!" Křičí ostrý hlas chodbou a když ani po patnácti minutách nepřijde žádná odezva, nezdá se.
Louis přestane poslouchat Harryho křik, protože si je jistý, že Harry zachvilku odejde, proto je velmi překvapený, když ho obejmou dvě silné paže. Začne kopat a řvát.
Harry mu jednou rukou zacpe pusu a sevře ho opatrně, tak aby své kuličce neublížil ve svých pažích a začne mluvit.
"Loui, já tě pustím, ale musíš mi právě teď odpřísáhnout, že budeš z ticha," určí podmínky, načež se ozve nějaké mulmlání.
"Jen kývnutí," Louis kývne a Harry povolí, takže Louis vyletí jako čertík z krabičky.
"Jak si ještě dovoluješ sem vůbec líst, ty debile? Víš, že já ti věřil! Věděl jsi, že mám slabou skořápku a jsem schopný ji dát komukoliv, kdo se ke mně chová jen trošku normálně a tak jsi toho prostě sprostě využil! A už mi nelez na oči, sbal si ty tři košile co tu máš a doprdele... Já věděl, že nám to dlouho nevydrží, ale sakra měsíc? To snad nejde ani! A jak jsi se sem dostal? " Řve Louis a stojí u dveřích, kam se dostal, když ho Hazz pustil.
Malý brunetek by nejraději plakal, ale už nechce více ukázat kudnatému stvoření před ním své emoce. Jednou to udělal a jak to dopadlo.
"Loui," zašeptá Harry ublíženě. Nic neudělal, ale ví, že Louis je opravdu křehký a má tak možnost si to opravdu myslet, i když je to velký omyl.
"Já nic s Nickem neměl, já tě opravdu miluji," nadechne se "to bylo nedorozumění, víš?"
"Jaký nedorozumění? Já to pochopil moc dobře," stojí si za svým Louis tvrdě a na náznak toho si dupne.
"Když se někdo představí jako "přitel", neznamená to hned, že s ním hned sdílí vzath," očkem koukne po Louis i, který se tváří, že mu vše dochází.
Slovo přítel má více významů.
"To mylsel, jakože kamarád? Ale nechápu, proč měl tvůj mobil," Louisův obličej se rozzáří, ale pak zase jen poklesne.
"Nick se zlil jako prase," zasmál se Harry nad tou vzpomínkou, jak táhl své bývalého spolužáka domů i když to bylo možná trochu od věci. " A já tam s ním musel zůstat, kdyby zvracel, aby se neudusil, chápeš? Ráno jsem byl ve sprše a tak to vzal on," upřesní Harry a Louis se skepticky podívá. To co, říká Harry dává smysl.
"Pojď, něco ti ukážu!" Natáhne ruku Harry a táhne Louise ke dveřím, kde ho obleče do bundy a vyjdou ven.
"Ještě pořád jsem naštvaný," pronese Louis tichounce, když Harry zahne za roh, kde zazvoní na zvonek.
"Kam jdeme? " Zeptá se Louis se strachem v očích.
"Uvidíš, někoho ti představím," dveře zabzučí a vejou do vnitřnit panelového domu.
"Tady bydlí Nick, ale neboj, jen ti tam něco ukážu,"
"Ahoj Nickí, jsem tu!!" Křikne Harry a Nick vyjde z nějakých dveří.
"Nicku, tohle je Louis. Můj přítel a jediná láska," zakouká se na Louise zasněně. A vtom pohledu je vše. Naprosto vše, co Louis potřebuje vědět.
Právě a teď. Harry ho miluje a on miluje jeho.
TWO 😍
ČTEŠ
The Shoes/Larry
FanfictionOn zkrátka rád nosil černé vans a Kudrnatý pro změnu své bílé converse.