Epilog

1.6K 165 17
                                    

Uběhnou dva roky. A jsou plné dění. Louis celou dobu uvažuje o tom, že obchod prodá a budou se s Harrym věnovat něčemu, co obvykle mladí lidé dělají.

Také se jeho život změnil. Díky Harrymu má přátele a dodnes nechápe, jak si mohl myslet, že bez nich může žít. Nejede to.

Kdokoli by se před třemi lety podíval na Louise, neřekl by mu jinak, jak hromádka neštěstí.

Teď se lidé ptají, kde v tomto světě plném zla bere tolik pozitivní energie.

Louis se vždy lehce zčervenalý podívá k zemi a hlavou mykne na Harryho. "On je sluncem mých temných dní," špitne tiše, tak aby to slyšel onen určitý člověk, ale Harry ne. Ale kudnráč ho vždy slyší. A miluje, když to říká. Upřímně, Harry na něm miluje úplně vše.

"Hazzátko!" Zakročí z postele Louis, jelikož se probudil zimou. Vždy se probudí, když u něj neleží Harry.

"Ano, Loui?" Vkročí do pokoje pouze v čistých trenýrkách a kartáčem na zuby v ústech.

"Pojď si zase lehnout," zamumlá do polštáře menší a překulí se na břicho, podpíraje hlavu, aby mohl obdivovat tělo svého snoubence.

"Lou, je půl osmé, za půl hodiny musím letět do krámu, nejde to zlatko. Jenom ti dodělám snídani a -" Louis teď už ví, že už neusne. Bez Harryho rozhodně ne.

Natáhne ruku do prostoru, jakoby chtěl Harrymu naznačit, až jde k němu blíže. Což mladší, nýbrž silnější udělá.

"Kašli na to," pousměje se Louis, hlavou opět spadne do peřin a volnou rukou hladí Harryho stehno.

"Cože?" Zeptá se zařazeně a nechápavě odskočí od Louise. Ten úzkostí vydechne.

"Prodáme ho. Zatěžuje tě to a mne už lehce taky. Určitě sis nepředstavoval svůj život, jak ho strávíš v zaprděné prodejně obuvi, která nemá ani jméno," Louis je plně rozhodnut. Přestože poruší slib, jenž dal manželům Petersonovým, ví, že oni by se nezlobili a on si přeje jen to nejlepší pro jeho Harryho.

"Blázníš? Ten obchod mi dal všechno! Nemůžeš ho prodat!" Vyřkne Harry překvapeně a Louis se na tím pozastaví. Nečekal takovou reakci. Louis čeká, jakoby chtěl ještě z Harryho něco dostat.

"Dal mi tebe a ty jsi moje vše," řekne tvrdě a vrhne se na Louisovy rty.

"A teď poslouchej, s tím název jsem přemýšlel a..."

A nebyla by náhoda, kdyby obuvnictví, které nese tak symbolické jméno Larry, nevlastnili manželé Louis a Harry Stylesovi.

The End

Ještě se loučit nebudu, ještě mám pro vás připraveny nějaká fakta k povídce :)

The Shoes/LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat