Poslední dva díly byly opravdu krátké, co říkáte na 1000 slov tuto kapitolu? Máte je mít :)
POHLED PAVLA: "Štěpo vstávej!" "Snažím se ho vzbudim už pět minut.. Kašlu na to.." zavolal jsem na Radka. "Odneseme věci.. třeba se mezitím vzbudí." odpověděl.
Začali jsme odnášet všechny věci. Neuvěříte, ale většina našeho vypabení pro streamování přežila. Teda aspoň počítače, a moje monitory. Taky Štěpánova a Radkova zrcadlovka. To je ale všechno. Odnesli jsme to ke mně do pokoje.
Máma byla strašně ráda, že mě po tak dlouhé době zase vidí. Ptala se na streamování, na holky, celkově na život. Pak přišel na řadu i Štěpán. Ptala se kde je. "Usnul v autě po cestě." řekl jsem jí.
Pak jsme se s Radkem zvedli a šli k autu, pro našeho spícího kamaráda. Pořád spal. Hlavu měl opřenou o dveře. Opatrně sme ho vzali a odnesli ke mně do pokoje do postele. "Tohle je teda ještě težší než posilka" snažil jsem se zavtípkovat. Položili jsme ho do postele a zarkryli dekou. Měl úplně zmrzlé ruce. Nechali jsme ho spát a šli si povídat opět za mámou. Ta ale chtěla Štěpána vidět, ještě nikdy ho neviděla, jen na párkrát na mém streamu.
Došli jsme s ní do pokoje a ukázali na spícího Štěpu. "Ten je roztomilej" řekla a my se začali smát. Pak jsme odešli do obýváku, aby jsme ho nevzbudili.
POHLED ŠTĚPÁNA:
Vzbudil jsem se a otevřel oči. Byl jsem na místě, které mi něco říkalo. Pak jsem si to uvědomil. Pavlův pokoj. Ležím v jeho posteli, zakrytý jeho dekou. Proč mě nevzbudili? Pomyslel jsem si. Byla mi pořád trochu zima. Vzal jsem do ruky mobila začal projíždět Facebook. Nic zajímavého tu nebylo.POHLED RADKA:
Už mě to tu opravdu nudilo. Dvě hodiny povídání si s paní Mikešovou je opravdu jako vysávání mozku. Je to příjemná paní, ale až moc zvědavá. Řekl jsem, že se du podívat na Štěpána. Sešel jsem schody, jenž vedly dolů, do sklepa, zde má Pavel pokoj. Pomale jsem vešel do pokoje. Ležel, ale už nespal. Měl otevřené oči. "Šípková Růženka už se nám vyspala, jo?" zasmál sem se. "Jo" mrzutě odpověděl, ale pak se začal taky smát. "Ještě že tak, už jsme se báli, že budeš spát 100 let, a pak bude ještě muset přijít princ a políbit tě" opět jsem se snažil zavtípkovat, povedlo se. Štěpán se začal tak smát, až se z toho rozkašlal."Tak poď, vylez už z té postele a pojď za námi do obýváků." on se hned zvednul a šli jsme.
Nastaly další dvě hodiny povídáni a povídání.
Pak jsme se vydali do sklepa.. Teda.. Pavlíkova pokoje.
Mají celkem velký dům a tak se tu našly místnost ve které jsme se mohli se Štěpánem ubytovat. Byl tu velký stůl. Na každou stranu jsme si každý dali to, co zbylo z našich počítačů a rozhodli jsme se jít nakoupit to, co chybí, hlavně kvůli Štěpovi, aby mohl streamovat.
Dojeli jsme do Brna, bylo zde plno obchodů, tudíž plno míst na nakupování. Během hodiny a půl bylo vše nakoupeno..
Když jsme přijeli domů bylo 11 hodin večer. Byl jsem hrozně unavený a tak jsem si šel lehnout.
POHLED PAVLA:
Když jsme dojeli, bylo sice pozdě, ale Štěpán si ještě chtěl sestavit počítač, aby byl připravený na zítra, čímž rušil Radka, který si stěžoval u mě, takže jsem ani já nemohl spát.Bylo asi zbytečný jim říkat ať sou ticho. Zavřel jsem dveře a zapl stream. Zahrál jsem 3 rankedky a byl v promu do Dia II. Se super náladou jsem si šel lehnout.
POHLED RADKA:
Než Štěpka sestavěl počítač bylo po půlnoci. Pak jsme oba ulehli do postele, zevřeli oči a v mžiku jsme spali.V noci jsem se zbudil. Byly 4 hodiny ráno. Uviděl jsem Štěpána, taky nespal. Seděl na madraci vedle mě. "Proč nespíš?" zeptal jsem se ho. "Eh.. Nemůžu usnout.." řekl slabým hlasem a odkašlal si. "Jsi v pohodě?" "Jo.." řekl, ale neznělo to tak.
Zavřel jsem oči a usnul jsem.
POHLED PAVLA:
Vzbudil jsem se asi v jednu. Ne v noci, odpoledne. Hned po mě všichni něco chtěli. Než jsem stihl projet Facebook, Instagram a Twitter, už byla v pokoji máma. Pak přišel Radek. "Co potřebuješ?" optal jsem se ho. "Jen jsem se přišelpodívat jestli už seš vzhůru. Chtěl bych dneska natočit jedno video, s tebou a Štěpkou, jestli budete mít čas"Další půlhodina padla při vysvětlování, o co by vlastně šlo. Jednoduše. Hráli by jsme stolní hry a kdo by vždycky musel by splnit nějaký úkol, co mu ti druzí vymyslí.
"To zní celkem fajn, mohla by být sranda." odvětil jsem.
"Ještě se zajdu zeptat Štěpána" řekl. "Počkat, ty ai se ho ještě neptal?" "Ne.. Spal, snad už budu vzhůru." odpověděl. "To je divný"
Takhle naše konverzace skončila. Ráďa odešel do svého pokoje za Štěpánem a já jsem se rozhodl, že natočím nový video z Plague. Inc.POHLED RADKA:
Spí. Pořád spí. Nebudu ho budit. Sedl jsem si ke kompu a koukal na videa na YouTube.O pár minut později
"Ahoj" řekl mi Štěpán. "No konečně" odpověděl jsem. "Víš vůbec kolik je hodin?" pořád jsem se díval do monitoru. Štěpán neodpovídal. Opět nastalo ticho. Že by zase usnul? To není možné. " Štěpáne? Dneska bych chtěl natočit jedno video. S tebou a Pavlem na můj kanál." řekl jsem mu. Zvedl se z postele a odešel. Chová se hrozně divně.Po chvíli zase přišel. "Tak co?" natočil bys s nám to video?" "Ne" zakřičel přes celý pokoj." Co se to sakra děje. Do pokoje přišel Pavel: "Hej kluci, co se tu sakra děje?" naštvaně se na mě podíval. "To se zeptej jeho" ukázal jsem na Štěpána.
POHLED PAVLA:
Podíval jsem se na Štěpána. Ntvářil se zrovna moc dobře. Byl bledý v obličeji, vypadalo to, že je mu špatně. "Co se děje, Štěpo?" Neodpovídal. Sedl jsem si k němu na matraci a čekal jsem."Jestli tě něco trápí řekni mi to, vždyť jsme kámoši" Stále nic. Pak e zbednul z postele a sedl si k počítači. Šel na FB. Psal příspěvek na svou Fanpage. Hned sem e šel podívat, co tam psal.
"Dnes stream nebude, BaxČus"
Přečetl jsem si na jeho fanpagi.
ČTEŠ
WeBaDyn - Příběh tří streamerů
FanfictionByli jsme jen tři kluci, co hráli počítačové hry. Byli jsme kamarádi, ale moc osobně sme se neznali. Začal nás štvát stálý kontakt s rodinou a jednoho dne jsme se rozhodli, že ji opustíme. Nebyl to však nejlepší nápad.